زلدا احتمالا شخصیت اصلی بازی The Legend of Zelda جدید خواهد بود

زلدا احتمالا شخصیت اصلی بازی The Legend of Zelda جدید خواهد بود

اشتراک گذاری

یک افشاگر نینتندو ادعا دارد زلدا به‌عنوان پروتاگونیست بازی آینده سری The Legend of Zelda انتخاب شده است.

طرفداران سری The Legend of Zelda چند دهه است که ماجراجویی‌های خود را در نقش لینک، قهرمان اصلی سری پیش می‌برند. درحالی‌که در نسخه‌های مختلف سری، شاهزاده زلدا نقش مهمی در داستان و مبارزه‌ها ایفا می‌کند اما تاکنون فقط در نسخه فرعی Hyrule Warriors: Age of Calamity قابل کنترل بوده است.

حالا گزارشی توسط یک یوتیوبر به‌نام PapaGenos پخش شده است که نشان می‌دهد احتمالا پروتاگونیست بازی آینده سری زلدا تغییر خواهد کرد. این یوتیوبر در توییتی خاطرنشان کرد: «بااینکه بازی Tears of the kingdom طراحی فوق‌العاده برای سری زلدا داشت اما احساس می‌کنم انتظار برای ساخت یک بازی که در آن خود شاهزاده زلدا نقش اصلی باشد، خیلی طولانی شده است. به‌نظر من یک ماجراجویی در جهان Hyrule با کنترل زلدا همان چیزی است که طرفداران می‌خواهند و اکنون زمان آن فرا رسیده است.»

این یوتیوبر در پیام خود برخی حروف از اول کلمات مختلف را به‌گونه‌ای مشخص کرد که با کنار هم گذاشتن آن‌ها به عبارت «این یک اشاره است» می‌رسیم. باتوجه‌به این نکته، احتمالا بازی جدید سری با نقش‌آفرینی شاهزاده زلدا به‌عنوان پروتاگونیست در حال توسعه باشد. باید توجه داشته باشیم که یوتیوبر PapaGenos سابقه خوبی در افشای اطلاعات نینتندو دارد. این کاربر در گذشته رونمایی ناگهانی از ریمستر Metroid Prime در مراسم نینتندو دایرکت را به‌درستی افشا کرده بود. علاوه‌براین ایجی آئونوما، تهیه‌کننده سری زلدا، در دسامبر گذشته خاطرنشان کرد پروتاگونیست شدن شخصیت زلدا در آینده را به‌عنوان نوعی احتمال می‌توان در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید  بازی EA Sports College Football 25 معرفی شد

اخبار مرتبط