ریمیک Silent Hill 2 مکانیسم‌های کاملا جدید مبارزه و پازل خواهد داشت

اشتراک گذاری

توسعه‌دهنده ریمیک Silent Hill 2 از اضافه شدن مکانیسم‌های جدید به بخش مبارزه و پازل‌ها خبر داد.

استودیو بلوبر تیم اخیرا نمایش‌ها و جزئیات مفصلی از ریمیک موردانتظار Silent Hill 2 را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته این توسعه‌دهنده، نسخه ریمیک تغییرات زیادی در روایت بازی اصلی ایجاد نمی‌کند، اما می‌توان انتظار بهبودها و تغییرات چشمگیری در مکانیسم‌های گیم‌پلی را داشت تا این بازسازی را جاه‌طلبانه‌تر کند.

بااینکه جیمز ساندرلند به‌عنوان شخصیت اصلی ریمیک Silent Hill 2 یک فرد آموزش‌دیده و جنگجو نیست و فقط طیف محدودی از تجهیزات را برای مبارزه در اختیار خواهد داشت اما بلوبر تیم ویژگی‌های جدیدی برای گیم‌پلی بازسازی در نظر گرفته است که در نسخه اصلی وجود نداشتند و بازیکن‌ها می‌توانند از آن‌ها بهره زیادی ببرند.

متئوس لنارد، کارگردان خلاق ریمیک سایلنت هیل ۲ در‌این‌باره گفت: «سیستم مبارزه در این بازسازی به‌گونه‌ای طراحی شده تا طیف وسیع‌تری از رویکردها را در دسترس قرار دهد. ما تجهیزات مبارزه برای تجربه اکشن بازیکن را گسترش دادیم، اما همچنان احساس بازی کردن در نقش فردی بی‌تجربه حفظ شده است.»

بلوبر تیم علاوه‌بر گسترش توانایی‌ها و وسایل مبارزه‌ای جیمز، حمله‌ها و انیمیشن‌های تازه‌ای برای دشمنان تدارک دیده است که کاملا برای نسخه ریمیک طراحی شده‌اند. کارگردان خلاق بازی افزود: «گسترش مکانیسم‌های مبارزه جیمز منجربه تغییراتی در نحوه حمله دشمنانی شد که با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شود. بااینکه جیمز در مقابل دشمنانی قرار می‌گیرد که در نسخه اصلی حضور داشتند، اما بازیکن‌های قدیمی متوجه خواهند شد حرکات و حمله این دشمنان برای ایجاد سناریوهای مبارزه‌ای متمایز و غیرقابل‌ پیش‌بینی دوباره طراحی شده است.»

بیشتر بخوانید  رکوردشکنی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth ادامه دارد

علاوه‌بر گسترش سیستم مبارزه و رویارویی با دشمنان، بازیکن‌ها می‌توانند انتظار تغییرات مشابهی را در بخش پازل‌ها داشته باشند. توسعه‌دهنده ریمیک علاوه‌بر استفاده از معماهای بازی اورجینال، پازل‌های کاملا جدیدی را در ریمیک گنجانده است. بلوبر تیم تمرکز زیادی بر حفظ ماهیت معماهای بازی دارد؛ چراکه معماها بخش مهمی از تجربه بازی اصلی را شکل داده بودند و در بازسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

لنارد دراین‌باره افزود: «ما تلاش زیادی کردیم تا خاطرات Silent Hill 2 اصلی را بازسازی کنیم. برای این منظور در فرصت‌هایی، راه‌حل معماها را برخلاف انتظار بازیکن پیچ‌و‌تاب دادیم تا به حس ابتکار و کنجکاوی بازی اصلی نزدیک شویم. ما ایمان داریم این رویکرد به‌همراه ارجاع‌های متعدد و بعضا غافلگیرکننده به نسخه اصلی می‌توانند باعث خشنودی طرفداران سایلنت هیل ۲ کلاسیک شوند و همزمان مواردی جالب و تازه برای تجربه کردن به آن‌ها نشان دهد. ما دوست داریم این رویکرد را به‌عنوان ابراز عشق خود به تجربه بازی اورجینال در نظر بگیریم و آن را با ارائه تجربه‌ای غنی‌تر درکنار حفظ ذات اصلی بازی نشان دهیم.»

ریمیک Silent Hill 2 در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار