ریمیک بازی Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

اشتراک گذاری

همزمان با تمرکز استودیو بلوبر تیم روی پروژه‌های دیگر، به‌نظر می‌رسد که ساخت نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 در مراحل پایانی خود قرار دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Dusk Golem، استودیو بلوبر تیم اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۵ تمرکز خود را روی توسعه پروژه Skybound قرار خواهد داد. این پروژه که با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود در صورت برآورده کردن انتظارات توس آژانس لهستانی برای توسعه سازمانی (PARP) تأمین مالی خواهد شد. در این راستا موقعیت‌های شغلی متعددی در این استودیو ایجاد شد و منابع و نیر‌وهای انسانی به این پروژه‌ی جدید اختصاص داده شدند.

این اطلاعات از کامل بودن محتوای بازی Silent Hill 2 Remake خبر می‌دهند و این اثر اکنون وارد مرحله‌ی بهینه‌سازی توسط بخش کوچکی از استودیو شده است. مشخص کردن تاریخ عرضه‌ی بازی بر عهده شرکت کونامی است و انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۴ منتشر شود؛ چراکه همزمان با انتشار ویدیویی از آثار بعدی پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ در یوتیوب، در میان بازی‌های نمایش داده شده ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ نیز دیده می‌شود.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و اظهارات استودیو بلوبر تیم در خصوص مراحل پایانی ساخت این اثر، انتشار نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ در سال ۲۰۲۴ دور از ‌‌‌‌‌ذهن نیست. بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ نامعلومی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  اولین بازی های پلی استیشن پلاس در سال ۲۰۲۴ معرفی شدند

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Red Dead Redemption به کامپیوتر می‌آید؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار گیمز قصد عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption را دارد. به‌نظر می‌رسد که شرکت Rockstar Games در حال توسعه