ریمستر بازی Yooka-Laylee با انتشار تریلری معرفی شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

طی اتفاقی غافلگیرکننده، استودیوی پلی‌تونیک گیمز با انتشار یک تریلر از ریمستر بازی Yooka-Laylee رونمایی کرد.

ریمستر بازی Yooka-Laylee با نام Yooka-Replaylee معرفی شد. اگرچه تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست، اما استودیوی سازنده تایید کرده است که برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی منتشر شده است که در آن، پیشرفت‌های بصری در مقایسه با نسخه اورجینال بسیار برجسته هستند.

علاوه‌بر بهبود جلوه‌های بصری و رزولوشن بازی، آرت و انیمیشن‌ها نیز به‌طور کامل بازسازی شده‌اند و در عین حال، بهبود پرفورمنس را شاهد هستیم. همچنین چالش‌های جدید و بهبود‌هایی در چالش‌های قدیمی، ارز کلکسیونی، لباس‌های متنوع و سیستم ردیابی چالش جدیدی نیز وجود دارد.

اگر این موارد کافی نیستند، معجون‌های تازه‌ای نیز در دسترس خواهند بود که می‌توانید خود را به یک یا چندین مورد از آن‌ها تجهیز کنید. کنترل‌ها روان‌تر شده‌اند و دوربین بازی نیز واکنش‌پذیرتر به نظر می‌رسد. درنهایت، موسیقی متن اورجینال از گرانت کرکهوپ و دیوید وایز مجدداً تنظیم شده است و حالا جلوه‌ای ارکسترال دارد.

دانلود از آپارات

هفته آینده منتظر دریافت جزئیات بیشتر باشید؛ زیرا جلسه پرسش و پاسخ این بازی در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید  نرخ فریم بازی TopSpin 2K25 در تمام پلتفرم‌ها مشخص شد

اخبار مرتبط