ریمستر بازی The Thing با پخش یک تریلر معرفی شد

اشتراک گذاری

استودیو Nightdive ریمستر بازی The Thing را با پخش تریلری برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی کرد.

بازی کلاسیک اکشن و ترسناک The Thing برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شد و حال استودیو Nightdive نسخه ریمستر آن را با پخش یک تریلر معرفی کرده است. به‌گفته توسعه‌دهنده، بازی The Thing: Remastered در اواخر امسال روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

تیم Nightdive در ادامه اعلام کرد برای ریمستر کردن بازی The Thing از موتور اختصاصی خود به‌نام KEX Engine بهره خواهد بود تا بازی به بهترین نحو روی پلتفرم‌های مدرن اجرا شود. این نشان می‌دهد بازیکن‌ها می‌توانند نسخه ریمستر را تا کیفیت 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.

بازی The Thing: Remastered درکنار بهبود رزولوشن و نرخ فریم شامل ارتقاهایی در مدل‌ها و انیمیشن شخصیت‌ها، کیفیت بافت‌ها و تکنیک‌های مدرن برای پردازش سه‌بعدی نورپردازی و جلوه‌های بصری آب‌و‌هوایی خواهد بود.

داستان بازی The Thing باالهام از فیلم کلاسیک آن محصول سال ۱۹۸۲ روایت می‌شود که در آن بازیکن‌ها در یک پایگاه یخ‌زده در قطب شمال گیر افتاده‌اند. بازیکن‌ها در این ماجراجویی نقش کاپیتان جی. اف. بلک را به‌دست می‌گیرند و باید درباره علت رخ دادن چند حادثه تحقیق کنند.

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  بازی Football Manager 2024 رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن ثبت کرد

اخبار مرتبط