رویداد Mists of Pandaria Remix بازی World of Warcraft آغاز شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت بلیزارد با پخش تریلر جدیدی از شروع رویداد محدود Mists of Pandaria Remix بازی World of Warcraft خبر داد.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت با پخش تریلر جدیدی از آغاز رویداد Mists of Pandaria Remix بازی World of Warcraft خبر داد. این رویداد محدود امکان تجربه دوباره بسته الحاقی Mists of Pandaria به شیوه کاملا جدیدی را برای گیمرها فراهم می‌آورد. بازیکن‌ها در این رویداد شخصیت کاملا جدیدی را خلق خواهند کرد و به افزایش سطح و تکمیل مأموریت‌ها می‌پردازند. سطح این کاراکتر از ۱۰ شروع می‌شود و با ادامه ماجراجویی به سطح ۷۰ می‌رسد.

همه مناطق، موجودات، مأموریت‌ها و پاداش‌های بسته الحاقی Mists of Pandaria در این رویداد وجود دارند، اما بلیزارد برای ارائه یک تجربه مطلوب همه آن‌ها را بازطراحی کرده است. بازیکن‌ها می‌توانند به تجربه تمام سناریوها، سیاه‌چاله‌ها و یورش‌های پانداریا بپردازند؛ درحالی‌که می‌توان انتظار آیتم‌ها و مکانیک‌های جدیدی را نیز داشت. شما می‌توانید آیتم‌های بلااستفاده را به برنز تبدیل کنید و از آن‌ها برای ارتقا آیتم‌ها و خریداری لوازم تزئینی بهره بگیرید.

رویداد Mists of Pandaria Remix درست مانند Plunderstorm جدا از بازی‌های اصلی برای تمام کاربران فعال، چه دارای اشتراک و چه دارای Game Time دردسترس خواهد بود. گیمرها می‌توانند از کلاینت Dragonflight به WoW Remix دسترسی داشته باشند، اما نیازی به خریداری آخرین بسته الحاقی بازی نخواهند داشت. البته با حساب‌های آزمایشی تنها می‌توان تا سطح ۲۰ پیش‌روی کرد و برای ادامه ماجراجویی به اشتراک نیاز خواهید داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

درحال‌حاضر معلوم نیست که رویداد Mists of Pandaria Remix تا چه زمانی قابل تجربه خواهد بود، اما به‌نظر می‌رسد که بازیکن‌ها می‌توانند تا تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ (۱۹ اوت ۲۰۲۴) از این رویداد لذت ببرند.

بیشتر بخوانید  شایعه: شخصیت اصلی Assassin’s Creed Codename Red یک سامورایی آفریقایی است

 

اخبار مرتبط