رویداد جدید ایکس باکس سورپرایز ویژه‌ای خواهد داشت

گردهم‌آیی کاراکترهای Hi-Fi Rush

اشتراک گذاری

رسانه اینسایدر گیمینگ ادعا کرد که طرفدارها باید منتظر نمایش یک بازی نامعلوم در رویداد جدید ایکس باکس باشند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت ظاهرا برنامه‌های زیادی را برای رویداد Xbox Developer_Direct پیش‌رو تدارک دیده است. طرفدارها می‌توانند منتظر نمایش بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، بازی Indiana Jones استودیو ماشین‌گیمز، بازی Avowed و بازی Ara: History Untold در این رویداد داشته باشند.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که ردموندی‌ها برای نمایش یک بازی دیگر در رویداد Xbox Developer_Direct برنامه دارند. همان‌طور که رسانه Insider Gaming ادعا می‌کند، مایکروسافت یک بازی نامعلوم را نیز در این رویداد به نمایش می‌گذارد. درحال‌حاضر معلوم نیست که باید انتظار نمایش چه بازی دیگری را در رویداد پیش‌رو داشته باشیم.

نظر به اینکه بازی Towerborne و Microsoft Flight Simulator 2024 در سال ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها می‌رسند، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت قصد نمایش یکی از آن‌ها را داشته باشد. البته نمایش یک بازی معرفی‌نشده نیز دور از انتظار نیست. در اوایل ماه جاری شایعاتی از رونمایی بازی بعدی استودیو Double Fine در این رویداد منتشر شد.

شرکت مایکروسافت اخیرا تأیید کرد که هیچ یک از بازی‌های رویداد Xbox Developer_Direct بلافاصله دردسترس طرفدارها قرار نخواهند گرفت و برای تجربه آن‌ها باید مدتی منتظر ماند. رویداد جدید ایکس باکس رأس ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه ۲۸ دی به‌وقت ایران برگزار می‌شود و جزئیات بیشتری از بازی‌های آتی ایکس باکس را در اختیار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید  امکان خرید سرویس EA Play با تخفیف چشم گیر تا روز جمعه

اخبار مرتبط