رونمایی و عرضه بازی Resident Evil 9 احتمالا عقب افتاده است

اشتراک گذاری

گزارش جدید ادعا دارد تاریخ رونمایی و عرضه بازی Resident Evil 9 به تعویق افتاده است.

باتوجه‌به اینکه حدود سه سال از عرضه بازی Resident Evil Village می‌گذرد و پخش شایعه‌ها درباره نسخه بعدی آن در حال گسترش است، طرفداران سری درباره رونمایی زودهنگام آن هیجان‌زده هستند. حال گزارش جدیدی ادعا دارد برخلاف شایعه‌هایی که تاکنون شنیده‌ایم، زمان رونمایی Resident Evil 9 احتمالا دورتر از انتظار باشد.

Dusk Golem، افشاکننده سرشناس بازی‌های کپکام به‌خصوص سری رزیدنت ایول، در اوایل امسال گزارش داد تاریخ عرضه و رونمایی بازی Resident Evil 9 به تعویق افتاده است. این منبع داخلی در ادامه گزارش دیگری پخش کرد و ادعا داشت تعویق زمان عرضه و رونمایی بازی صحت نداشته و کپکام برای رونمایی آن در مه ۲۰۲۴ و عرضه در ژانویه ۲۰۲۵ برنامه دارد.

حل به نظر می‌رسد داسک گالم بار دیگر نظر خود را درباره این بازی تغییر داده است. این افشاکننده در توییتر ادعا کرد برنامه‌های داخلی برای بازی رزیدنت ایول ۹ به تعویق افتاده‌اند. داسک گالم گفت این بازی تابستان امسال معرفی نخواهد شد و کپکام عرضه آن را تا اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ عقب انداخته است.

شایعه‌های قبلی ادعا داشتند بازی Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه است و طولانی‌ترین مدت ساخت را در میان نسخه‌های سری دارد. همچنین این پروژه بیشترین بودجه توسعه یک بازی در تاریخ مجموعه ترسناک رزیدنت ایول را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Minecraft Legends

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

منتظر فیلم Uncharted 2 باشید

شرکت سونی پیکچرز به‌طور رسمی تأیید کرد که دنباله فیلم Uncharted با نقش‌آفرینی تام هالند در دست ساخت قرار دارد. در گذشته سونی پیکچرز چندین‌بار