رونمایی از شخصیت الحاقی .A.K.I در تریلر جدید Street Fighter 6

اشتراک گذاری

شرکت کپکام با پخش تریلر تازه‌ای از بازی Street Fighter 6، شخصیت الحاقی جدید به نام .A.K.I را معرفی کرد.

در آخر هفته‌ای که گذشت، اخبار بسیار مهمی برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای پخش شد و تریلرها و به‌روزرسانی‌های جدیدی از بازی‌های Mortal Kombat 1 ،Tekken 8 و Fatal Fury: City of the Wolves در اختیار مخاطبان قرار گرفت. دراین‌میان Street Fighter 6 که برخلاف بازی‌های دیگر هم‌اکنون در بازار عرضه شده، قرار است محتوای جدیدی دریافت کند و کپکام با پخش تریلری به آن اشاره کرد.

همان‌طور که قبلا تایید شده بود، شخصیت .A.K.I قرار است بعد از Rashid به‌عنوان دومین کارکتر الحاقی به بازی Street Fighter 6 اضافه شود. این شخصیت که از سبک ظاهری خاص بهره می‌برد، علاقه زیادی به استفاده از سم‌های جنون‌آمیز مختلف دارد و در تریلر می‌توانیم این موضوع را ببینیم.

شخصیت .A.K.I قرار است در پاییز امسال به بازی اضافه شود و برای بازیکنانی که کارکتر پس سال اول یا آلتیمیت پس بازی را خریداری کرده‌اند، در دسترس قرار می‌گیرد. شرکت کپکام پس از اضافه کردن این شخصیت دو کارکتر دیگر به‌نام‌های Ed و Akuma را به ترتیب در زمستان و بهار آینده اضافه خواهد کرد.

دانلود از آپارات 

بازی Street Fighter 6 هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار دارد. کپکام علاوه‌بر رونمایی از شخصیت الحاقی جدید، یک رویداد کراس‌اور با سری Teenage Mutant Ninja Turtles را معرفی کرد که انواع آیتم و محتوای جدید را با محوریت لاک‌پشت‌های نینجا به بازی خواهد آورد.

بیشتر بخوانید  بازی های Call of Duty احتمالا به‌زودی به گیم پس می‌آیند

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط