رونمایی از جوایز و کمپین های پلی استیشن استارز در ماه سپتامبر ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

شرکت سونی کمپین‌ها و موارد کلکسیونی سرویس پلی استیشن استارز را در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام کرده است.

اخیرا شرکت سونی از کمپین‌ها و موارد کلکسیونی (کالکتیبل) سرویس پلی استیشن استارز در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. این ماه برای افراد دوست‌دار آثار ژاپنی و بازی‌های چالش‌برانگیز جذاب خواهد بود.

از روز ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر)، افرادی دارای کیبورد بی‌سیم پلی استیشن 3 می‌توانند کمپین پلی استیشن و شما کیبورد وایرلس را فعال کرده و در نتیجه یک کیبورد بی‌سیم دیجیتال PS3 را دریافت کنند. از روز ۱۵ شهریور (۵ سپتامبر) هم مشترکان پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم / دیلاکس که پس از افزایش قیمت اشتراک خود را لغو نکردند، با تجربه هر یک از آثار زیر ۵۰ امتیاز دریافت خواهند کرد:

  • Dynasty Warriors 9
  • Lost Judgement
  • Devil May Cry 5
  • Death Stranding
  • Ghostwire: Tokyo

افرادی هم که بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس اسنشیال این ماه را تجربه کنند، پنجاه امتیاز اضافه دریافت می‌کنند. بازیکنان خواهان چالش هم دو کالکتیبل «بادکنک انجمن بازی سخت» خواهند داشت. یکی از آن‌ها نیازمند تجربه Slay the Spire و دریافت تروفی Shapes و دیگری مستلزم بازی Cuphead و تروفی A Day at the Fair است.

فراموش نکنید می‌توان ازطریق امتیازهای پلی استیشن استارز بازی‌هایی را دریافت کرد که از میان آن‌ها می‌توان به Exit the Gungeon، کاپ‌هد، Moss و Dredge اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  دمو Lies Of P در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

اخبار مرتبط