روند ساخت ریمیک شاهزاده ایرانی سرعت گرفت

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

یوبیسافت تورنتو، سازنده ریمیک Splinter Cell در تولید ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time به یوبیسافت مونترال کمک می‌کند.

دو سال پیش یوبیسافت اعلام کرد که وظیفه توسعه بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake را پس از Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai به استودیو یوبیسافت مونترال سپرده است. هنوز معلوم نیست که تا چه زمانی باید برای تجربه ریمیک شاهزاده ایرانی منتظر بمانیم، اما ظاهرا روند توسعه این بازی سرعت گرفته است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو دیگری برای کمک به تولید این بازی به یوبیسافت مونترال ملحق شد.

استودیو Ubisoft Toronto با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که به جمع توسعه‌دهندگان ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time پیوسته است: «هیجان‌زده‌ایم که زمان را به عقب برگردانیم و خلاقیت، تخصص و فناوری‌های به‌روز استودیو را برای بازسازی این بازی کلاسیک محبوب در اختیار همکاران‌ خود در یوبیسافت مونترال قرار دهیم.»

یوبیسافت تورنتو در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و تاکنون آثار بزرگی نظیر بازی Splinter Cell Blacklist، بازی Watch Dogs: Legion و بازی Far Cry 6 را روانه بازار کرده است. این توسعه‌دهنده درحال‌حاضر مشغول تولید ریمیک Splinter Cell است. هنوز مشخص نیست که ریمیک شاهزاده ایرانی در کدام مرحله توسعه قرار دارد، اما یوبیسافت در ماه نوامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که ساخت این بازی کماکان ادامه دارد و مرحله مهمی از توسعه را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید  منتظر بازی Dead Space جدید نباشید

اخبار مرتبط