راک‌استار زمانی روی یک بازی زامبی‌محور کار می‌کرد

راک‌استار زمانی روی یک بازی زامبی‌محور کار می‌کرد

اشتراک گذاری

یکی از توسعه‌دهندگان سابق راک‌استار نورث اعلام کرد که این شرکت پیش از Grand Theft Auto: San Andreas روی یک بازی زامبی‌محور کار می‌کرد.

به‌نظر می‌رسد شرکت راک‌استار برای مدتی روی یک بازی بقا زامبی‌محور کار می‌کرد که در یک جزیره دورافتاده در اسکاتلند جریان داشت. اوبه ورمیج، کارمند سابق راک‌استار نورث درباره برنامه این شرکت برای ساخت این بازی با کدهای Vice City سخن گفت. در سال ۲۰۰۲ به مدت تقریبا یک ماه در راک‌استار درباره این طرح مفهومی صحبت می‌شد.

اوبه ورمیج در یک پست که اکنون حذف شده است، اظهار داشت که هنرمندان راک‌استار نورث می‌خواستند روی زامبی‌ها کار کنند؛ زیرا این ایده را دوست داشتند. او ادعا می‌کند هدف این بود که کدهای وایس سیتی تغییر داده شوند تا یک بازی زامبی‌محور در جزیره‌ای دورافتاده و ترسناک در اسکاتلند ساخته شود که تحت حملات مداوم نامیراها بود.

بازیکن‌ها می‌توانستند از وسایل نقلیه استفاده کنند تا در جزیره به گردش بپردازند و جابه‌جایی مداوم نقش حیاتی در بقا داشت. درنتیجه سوخت یک منبع مهم بود که گیمر باید به‌دنبال آن می‌گشت. اما این طرح مفهومی راه به جایی نبرد؛ زیرا افراد دخیل در آن این طرح را بسیار ناراحت‌کننده دانستند و درعوض روی نسخه بعدی GTA کار کردند.

البته این ایده تقریبا نزدیک به یک دهه بعد دوباره بازگشت و درنهایت شاهد انتشار بسته الحاقی Undead Nightmare برای بازی Red Dead Redemption بودیم.

بیشتر بخوانید  شان لیدن: هزینه‌های سرسام‌آور ساخت بازی صنعت گیم را به خطر انداخته است

اخبار مرتبط