راهنمای خرید بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی

راهنمای خرید بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی

اشتراک گذاری

استفاده از تجهیزاتی همچون موس، کیبورد و هدست گیمینگ، بدون شک برای کمک به گیمر برای افزایش تمرکز و دقت در هنگام بازی کردن خواهد بود. به همین دلیل معمولا گیمرها به خرید هدست‌های حرفه‌ای علاقه بسیار زیادی دارند. استفاده از هدست یا هندزفری گیمینگ بلوتوثی، به گیمر برای داشتن صدایی واضح و دقیق کمک بزرگی می‌کند.

هدست‌های گیمینگ حرفه‌ای قیمت بسیار بالایی دارند و قابلیت حمل آن‌ها بدون شک کمتر از بهترین هندزفری گیمینگ است. بنابراین گیمرهایی که علاقه زیادی به بازی کردن دارند، به خرید این محصولات روی می‌آورند. در این مقاله از راهنماهای خرید گیم طور به شما بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.


بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی چه ویژگی‌هایی دارد؟

هندزفری گیمینگ علاوه‌ بر طراحی متفاوت، خاص و ارگونومیک برای استفاده طولانی، معمولا دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را برای استفاده در بازی‌ها بیش از پیش کارآمد می‌کند. بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی در مقایسه با هندزفری‌‌های معمولی از قابلیت‌های به‌روزتری در انتقال داده‌های صوتی برخوردار هستند.

ویژگی‌های هندزفری گیمینگ بلوتوثی

همین قابلیت‌ها است که باعث می‌شود تمام جزئیات صدای بازی را به راحتی تشخیص دهید و به یک برتری در برابر حریف‌های خود دست پیدا کنید. کیفیت صدا بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل در هنگام خرید یک هندزفری گیمینگ بلوتوثی است. هندزفری‌های گیمینگ بلوتوثی شما را از شر سیم‌ راحت خواهند کرد. اما باید به میزان شارژدهی هندزفری، شارژدهی کیس آن و میزان زمان لازم برای شارژ شدن توجه کنید.

از دیگر عوامل بسیار مهم در هندزفری گیمینگ میزان تاخیر (Latency) ‌آن است. این تاخیر هرچه بیشتر باشد صدای اتفاقات را دیرتر خواهید شنید و اختلافی قابل توجه بین صدا و تصویر به وجود می‌آید. کدک صوتی نیز یک المان مهم هنگام انتخاب یک هندزفری گیمینگ است. برای رمزگذاری فشرده‌تر و انتقال باکیفیت‌تر داده‌های صوتی از کدک‌های AAC و aptX استفاده می‌شود. این کدک‌ها برای رمزگذاری داده‌های صوتی بروزتر هستند و در نتیجه کیفیت صدایی که پخش می‌کنند بسیار بالاتر از دیگر نمونه‌ها است.


هندزفری بی سیم شیائومی مدل Black Shark T2 Lucifer

شیائومی (Xiaomi) به سرعت توانست جایگاه بسیار خوبی در میان مردم به دست آورد. دلیل آن هم استفاده از امکانات گسترده در محصولات خود به همراه قیمت پایین آن‌ها بود. پس از موفقیت‌های بسیار زیاد این کمپانی حالا یک محصول بسیار جذاب با نام Black Shark T2 Lucifer را به بازار عرضه می‌کند که یک هندزفری گیمینگ بلوتوثی، با قیمت مناسب است.

هندزفری Black Shark T2 Lucifer

با قیمت حدودا ۱.۷ میلیون تومان می‌توان یک محصول از برند شیائومی، و با ارزش خرید بسیار بالا را خریداری کرد. این مدل بلوتوثی که از بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم است، دارای تاخیر بسیار پایین ۴۵ میلی‌ ثانیه‌ای است که برای بازی کردن کمک بسیار مناسب است. درایورهای آن ۱۰ میلی‌متری هستند و فرکانس پاسخ‌دهی این هندزفری بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

همچنین طراحی این محصول به نحوی صورت گرفته تا بتوان چند ساعت بدون مشکل از آن استفاده کرد. بلوتوث نخسه ۵.۲ می‌تواند در فضای باز برد ۱۰ متری داشته باشد. با هربار شارژ می‌توانید تا ۵ ساعت از آن‌ها استفاده کرد. با استفاده از کیس، این محصول تا ۲۰ ساعت همراه شما خواهد بود. این محصول دارای گواهی IPX5 نیز هست و در برابر رطوبت مقاومت دارد.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۲ حالت دوگانه
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری دو عدد بادز ۴۰ میلی‌آمپر ساعت + کیس ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت
قیمت حدود ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ بلوتوثی کریتیو مدل Outlier Air V2

احتمالا شما هم برند کریتیو (Creative) را با کارت صداهای بسیار با کیفیت می‌شناسید. این کمپانی با موفقیت در ساخت کارت صداهای فوق‌العاده جذاب و همچنین هدست‌های گیمینگ بسیار با کیفیت، و استفاده از تکنولوژی‌های بروز در کنار قیمت مناسب، حالا به سراغ هندزفری گیمینگ بلوتوثی رفته و محصولی بسیار مناسب را عرضه می‌کند.

هندزفری گیمینگ بلوتوثی کریتیو

قیمت این محصول در بازار کشور حدود ۳ میلیون تومان است و ظاهری ساده اما بسیار شیک و زیبا دارد. در این هندزفری گیمینگ از درایورهای ۵.۶ میلی‌متری، با فرکانس پاسخ دهی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز استفاده می‌شود و از کدک‌های aptX ،AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. هندزفری Outlier Air V2 همچنین دارای تکنولوژی SuperX-Fi نیز هست که برای شما صدای ۳ بعدی را تولید می‌کند.

بلوتوث نسخه ۵ به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید با سرعت به این گدجت متصل شوید و حتی تا ۱۰ متر بدون قطع اتصال از آن فاصله بگیرید. این هندزفری گیمینگ می‌تواند با در نظر گرفتن کیس تا ۲۴ ساعت شما را همراهی کند که مقدار بسیار مناسبی است. کنترل این محصول به صورت لمسی است و از گواهی مقاومت در برابر رطوبت IPX5 برخوردار است.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۰
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز/۱۰۰ تا ۱۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری دو عدد بادز ۸۰ میلی‌آمپر ساعت + ۴۵۰ میل‌آمپر ساعت کیس
قیمت حدود ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ بی سیم ریزر Hammerhead True Wireless X

کمپانی ریزر (Razer) یکی پرطرفدارترین برندهای ساخت تجهیزات جانبی گیمینگ است. بدون شک محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برند و همواره مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند. محصول Hammerhead True Wireless X از ریزر، یکی از بهترین هندزفری‌های گیمینگ بلوتوثی در بازار به شمار می‌رود.

ریزر Hammerhead True Wireless X

این محصول که بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم در رده‌ی اقتصادی است، با قیمت حدودا ۳.۸ میلیون تومانی یک هندزفری گران قیمت اما بسیار با کیفیت و زیبا محسوب می‌شود. کیفیت ساخت همان‌طور که از این برند انتظار داریم بالا است و به شما حس یک محصول بالارده را می‌دهد. تنها نقطه ضعف این محصول طراحی آن محسوب می‌شود که برای همه گوش‌ها مناسب نیست. این هندزفری با فرکانس پاسخ‌دهی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز دارای امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۹۱ دسی‌بل است.

بیشتر بخوانید  معرفی پاور TP 1000GA تسکو

محصول Hammerhead True Wireless X دارای بلوتوث نسخه ۵.۲ بوده و دارای ویژگی‌های بسیار جذاب دیگری نیز دارد. از جمله این امکانات باید به لوگوی ریزر با نورپردازی بسیار زیبا اشاره کرد. همچنین باتری این محصول شما را شگفت‌زده می‌کند. شما می‌توانید تا ۲۴ ساعت (۶ ساعت و تا ۱۸ ساعت اضافه به همراه کیس) با این محصول به بازی کردن بپردازید. با وجود نداشن نویز کنسلینگ، حالت گیم مود آن واقعا عملکرد خوبی دارد و تاخیر آن به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۲
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز/۱۰۰ تا ۱۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری ؟
قیمت حدود ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوثی وان‌پلاس مدل OnePlus Buds E501A

وان پلاس (OnePlus) یکی از برندهایی است که همواره آن را با ساخت گوشی‌های موبایل با کیفیت می‌شناسیم. این برند در ساخت هندزفری نیز فعالیت می‌کند و اگر به دنبال یک هندزفری گیمینگ بلوتوثی هستید این برند برای شما محصول OnePlus Buds E501A را در نظر دارد.

هندزفری وان‌پلاس OnePlus Buds E501A

با قیمت حدودا ۳.۷ میلیون تومان می‌توانید این محصول جذاب از برند وان پلاس را تهیه کنید. کمپانی وان پلاس سعی کرده تا طراحی این محصول به راحت‌ترین شکل ممکن باشد. تا حدودی این طراحی موفق بوده و می‌توان از آن به مدت چند ساعت و بدون خستگی استفاده کرد. از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول باید به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم.

این محصول نیز از بلوتوث ورژن ۵ استفاده می‌کند و برد آن حدود ۱۰ متر است. این هندزفری دارای درایورهای ۱۳ میلی‌متری است. همچنین با ۱۰ دقیقه شارژ کردن ، می‌تواند تا ۲ ساعت شما را همراهی کند. با شارژ کامل می‌توانید تا ۳۰ ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. برای کنترل موسیقی و حتی مکالمه، بر روی ایرفون‌ها کنترلر لمسی قرار دارد تا با یک لمس ساده، عملکرد مورد نظر اعمال شود.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۰
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری دو عدد بادز ۳۵ میلی‌آمپر ساعت + ۴۲۰ میل‌آمپر ساعت کیس
قیمت حدود ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل MDI Sound Wave TTUO 300

جی‌بی‌ال (JBL) نامی آشنا برای همه علاقه‌مندان به لوازم صوتی به شمار می‌رود، و یک کمپانی بسیار نام‌دار در این زمینه است. محصولات این کمپانی در کنار ارائه صدای فوق‌العاده شفاف و رسا از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. یکی از محصولات بسیار جذاب و مناسب این کمپانی، MDI Sound Wive TTUO 300 نام دارد که برای گیمینگ نیز یک نمونه مناسب محسوب می‌شود.

هندزفری بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل MDI Sound Wave TTUO 300

قیمت این محصول در بازار کشور حدودا ۴ میلیون تومان است و کیفیت بالا و ظاهری جذاب، با رنگ‌های متنوع در آن دیده می‌شود. طراحی این هندزفری گیمینگ بسیار مناسب است و در طولانی مدت آسیبی به گوش شما وارد نمی‌شود. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. وزن هر ایرفون نیز ۷.۷ گرم خواهد بود.

بلوتوث این محصول نسخه ۵ است تا با سرعت هرچه بیشتر بتوانید با دستگاه مورد نظر به آن متصل شوید. همچنین به دلیل استفاده از نسخه ۵ بلوتوث شما می‌توانید تا ۱۰ متر دورتر از دستگاه خود به آن متصل بمانید. میزان شارژدهی این محصول حدودا ۶ ساعت است و کیس آن برای شارژ شدن به صورت کامل به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۲
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری ؟
قیمت حدود ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بی سیم مانستر مدل Mission V1

مانستر (Monster) یک برند بسیار قابل اطمینان در ساخت هدفون‌ها و هندزفری‌های بی سیم به شمار می‌رود. محصولات این کمپانی در ازای مبلغ پرداختی کیفیت و امکانات بسیار مناسبی در اختیار شما می‌گذارند. یکی از مدل‌های بسیار با کیفیت و مناسب برای گیمینگ مدل Mission V1 است و علاوه‌بر امکانات عالی، ظاهر بسیار جذابی نیز دارد.

هندزفری مانستر مدل Mission V1

با قیمت حدودا ۴.۳ میلیون تومان در بازار کشور می‌توان این محصول از برند مانستر را تهیه کرد. کیفیت ساخت بسیار بالایی در این محصول مشاهده می‌شود و ارگونومی مناسب آن، باعث شده تا به سادگی و طولانی مدت بتوان از آن استفاده کرد. درایورهای ۶ میلی‌متری آن صدای بسیار مناسبی را پخش می‌کنند. بلوتوث نسخه ۵ نیز در این گدجت موجود است و محدوده عملکرد ۱۰ متری دارد.

بیشتر بخوانید  نتایج تست تراشه‌های گرافیکی RTX 4090 و RTX 4080 روی لپ تاپ‌های مختلف

میزان نگهداری شارژ در این محصول حدودا ۵ ساعت است و با استفاده از کیس، می‌توان این مقدار را ۲۵ ساعت افزایش داد. کیس این هندزفری گیمینگ از وایرلس شارژر پشتیبانی می‌کند و نویز کنسلینگ بسیار خوبی دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن گواهی IPX5 و مقاومت در برابر رطوبت آن اشاره کرد.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۲
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری ؟
قیمت حدود ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوثی ایسوس مدل Asus ROG Cetra I

ایسوس (ASUS) برندی با سابقه درخشان در حوضه ساخت محصولات سخت افزاری و تجهیزات جانبی گیمینگ است. یکی از زمینه‌های فعالیت این کمپانی، ساخت هدست‌ها و هندزفری‌های گیمینگ بسیار باکیفیت است که طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است. محصول ROG Cetra I یک محصول بسیار جذاب با ویژگی‌های بسیار زیاد است.

هندزفری گیمینگ بلوتوثی ایسوس Asus ROG Cetra I

قیمت این محصول در بازار کشور حدود ۴.۵ میلیون تومان است و از جمله زیباترین محصولات موجود در میان دیگر رقبا به شمار می‌رود. در این هندزفری گیمینگ از نورپردازی RGB استفاده شده و جلوه بسیار خاص و زیبایی به آن بخشیده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت شخصی سازی ویژگی‌های آن، با استفاده از نرم افزار Armoury Crate اشاره کرد. فرکانس پاسخ‌دهی این هندزفری گیمینگ بلوتوثی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

درایور‌های این محصول ۱۰ میلی‌متری هستند و صدای بسیار شفاف و رسایی را به گوش شما ‌می‌رسانند. بلوتوث نسخه ۵ به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید با سرعت به این گدجت متصل شوید و حتی تا ۱۰ متر بدون قطع اتصال از آن فاصله بگیرید. این هندزفری گیمینگ می‌تواند تا ۵ ساعت بدون نیاز به شارژ شما را همراهی کند که با توجه به برخورداری آن از نورپردازی RGB بسیار مناسب است. با استفاده از کیس می‌توان تا ۴ بار آن را شارژ کرد و تا ۲۲ ساعت از آن استفاده کرد.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۲
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز/۱۰۰ تا ۱۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری دو عدد بادز ۴۰ میلی‌آمپر ساعت + ۴۲۰ میل‌آمپر ساعت کیس
قیمت حدود ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری وان مور مدل True Wireless ANC

وان مور (1More) یک کمپانی نام آشنا است که به صورت حرفه‌ای لوازم صوتی مثل هدفون و هندزفری را طراحی و تولید می‌کند. محصولات این برند کیفیت صدا و ساخت مناسبی دارند و از محصولات آن، می‌توان به مدت قابل قبولی استفاده کرد. یکی از این محصولات که به دلیل مشخصات بسیار خوب می‌توان در گیم نیز از آن استفاده کرد True Wireless ANC نام دارد.

هندزفری وان مور مدل True Wireless ANC

با قیمت حدودا ۵.۳ میلیون تومان می‌توان یک محصول با ارزش خرید بسیار بالا از کمپانی وان مور را داشت. این هندزفری بلوتوثی به دلیل داشتن تاخیر بسیار پایین، می‌تواند در هنگام بازی کردن کمک بزرگی به شما برساند. همچنین طراحی این محصول به نحوی صورت گرفته تا بتوان چند ساعت بدون مشکل از آن استفاده کرد. بلوتوث نخسه ۵.۲ می‌تواند در فضای باز برد ۱۰ متری داشته باشد.

وجود درایور دوگانه در کنار فناوری‌های کدک aptX و AAC باعث می‌شود تا بهترین تجربه صدا را داشته باشید. با هربار شارژ می‌توانید تا ۶ ساعت از آن‌ها استفاده کرد. همچنین به وسیله کیس این مقدار تا تقریبا ۲۴ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. این محصول دارای فناوری نویز کنسلینگ هیبریدی است و صداهای محیطی و داخل گوش را دریافت می کند و نویز محیط را در محدوده وسیعی از فرکانس ها حذف می‌کند.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۲
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری دو عدد بادز ۵۵ میلی‌آمپر ساعت + ۴۱۰ میل‌آمپر ساعت کیس
قیمت حدود ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل Live Free NC plus

برند جی‌بی‌ال از بزرگترین سازنده‌های تجهیزات صوتی همچون اسپیکر، هدفون‌ و هندزفری‌ها است. محصولات این کمپانی به دوام، کیفیت و صدای بسیار بلند و شفاف شناخته ‌می‌شوند. یکی از هندزفری‌های گیمینگ بلوتوثی فوق‌العاده در بازار، Live Free NC plus است و یک نمونه بسیار خوب و گران‌قیمت به شمار می‌رود.

هندزفری JBL مدل Live Free NC plus

این محصول از کمپانی جی‌بی‌ال با قیمت حدود ۵.۱ میلیون تومان ارزش خرید بسیار بالایی دارد. کیفیت ساخت در این محصول بسیار بالا است و به واسطه طراحی ارگونومیک خود، در طولانی مدت به گوش‌های شما آسیبی وارد نمی‌شود.این هندزفری گیمینگ دارای فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. درایورهای آن تقریبا ۷ میلی‌متری هستند و صدای آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

بلوتوث آن نسخه ۵.۱ است و سرعت بسیار بالایی دارد و تا فاصله بسیار مناسبی به دستگاه شما متصل خواهد ماند. ایرفون‌ها دارای باتری بسیار قدرتمندی هستند و تا ۷ ساعت می‌توانند بدون نیاز به شارژ شما را همراهی کنند. با استفاده از کیس این محصول می‌توانید ایرفون‌های خود را چندین بار شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های بسیار مناسب این هندزفری گیمینگ بلوتوثی به گواهی IPX7 نیز اشاره کرد.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۱
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری دو عدد بادز ۵۰ میلی‌آمپر ساعت + کیس ۴۰۰ میل‌آمپر ساعت
قیمت حدود ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بی ‌سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PRO

کمپانی‌های سازنده تجهیزات گیمینگ هنگام معرفی برخی از مدل‌ها سعی می‌کنند هرآنچه که می‌توانند را درون این محصولات قرار دهند. به همین منظور نظر کاربران ویژه‌ای که نیاز به محصولی خاص و حرفه‌ای دارند به این محصولات جلب می‌شود. این هدست‌ها عموما قیمت بسیار بالایی داشته اما ویژگی‌های بسیار خوبی را نیز با خود به همراه دارند. هندزفری گیمینگ HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PRO یکی از همین محصولات است.

هندزفری ریزر  HAMMERHEAD TRUE WIRELESS PRO

با قیمت حدودا ۷ میلیون تومان این محصول یک هندزفری بلوتوثی بسیار گران‌ قیمت به حساب می‌آید. کیفیت ساخت این هندزفری بسیار بالا است و ارگونومی بسیار خوب آن باعث شده تا به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید. فرکانس پاسخ‌دهی این هندزفری بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است و امپدانس ۱۶ اهمی دارد.

این هندزفری گیمینگ بدون سیم تا ۴ ساعت شما را همراهی خواهد کرد که با استفاده از کیس این مقدار به ۲۰ ساعت می‌رسد. درایورهای این محصول ۱۰ میلی‌متری هستند و صدایی بسیار بلند، واضح و شفاف را به گوش شما می‌رسانند. تاخیر بسیار پایین این محصول باعث می‌شود تا برای گیمینگ یک گزینه عالی محسوب شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نویز کنسلینگ و پشتیبانی از THX نیز اشاره کرد.

ورژن بلوتوث بلوتوث ۵.۲
برد انتقال حدود ۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی هدفون/میکروفن ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
اتصال USB-C
ظرفیت باتری دو عدد بادز ۵۰ میلی‌آمپر ساعت + کیس ۴۰۰ میل‌آمپر ساعت
قیمت حدود ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نتیجه گیری خرید بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی

انتخاب و خرید یک هندزفری با کیفیت و مناسب گیمینگ با توجه به تنوع بسیار بالا و امکانات گسترده آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. به خصوص که قیمت این محصولات در بازار با نوسان بسیار زیادی همراه است. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برای شما ساده‌تر شود.

بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین هندزفری بدون سیم مناسب بازی کردن، از کیفیت ساخت بالا و وزن سبک بهره می‌برد. این محصول صدا و میکروفن با کیفیتی داشته و از جدیدترن ورژن بلوتوث و تاخیر بسیار پایین بهره می‌برد.

چه برندی بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی را تولید می‌کند؟

بهترین هندزفری های گیمینگ وایرلس که در بازار ایران نیز در دسترس هستند را می‌توان از برندهای سونی (Sony)، جی‌بی‌ال (JBL)، ریزر (Razer)، لاجیتک (Logitech) و آدیو تکنیکا (Audio technica) تهیه کرد.

هندزفری گیمینگ بلوتوثی انتخاب بهتری است یا سیمی؟

امروزه کمپانی‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته بهترین هندزفری های گیمینگ بی سیم با حداقل تاخیر را تولید کرده‌اند. اما نیاز به شارژ باعث می‌شود بعضی از کاربران به سراغ نمونه‌های سیمی بروند. با این حال هندزفری گیمینگ بلوتوثی، همچنان از بهترین گزینه‌ها برای کاربران است.

اخبار مرتبط