راهنمای خرید بهترین مانیتور گیمینگ خمیده

راهنمای خرید بهترین مانیتور گیمینگ خمیده

اشتراک گذاری

چرا باید دنبال بهترین مانیتور گیمینگ خمیده باشید؟ یک سیستم مناسب بدون استفاده از مانیتور گیمینگ قدرتمند و با قابلیت‌های مناسب نمی‌تواند تجربه‌ی بصری عالی از ویرایش، مشاهده فیلم و عکس و مهم‌تر از همه گیم را در اختیار ما قرار دهد. مانیتور گیمینگ خمیده امروزه طرفداران بسیاری دارد و به واسطه پنل‌های مورد استفاده در آن‌ها، دارای معایب و ویژگی‌های بخصوص است و به همین خاطر انتخاب بهترین مانیتور گیمینگ منحنی چندان کار ساده‌ای نیست. تصور کنید از بهترین سخت افزار موجود در بازار برای سیستم گیمینگ خود استفاده می‌کنید.

اگر مانیتور گیمینگ شما نتواند این مقدار را به تصویر بکشد شما قدرت سخت افزار را با نمایشگر خود محدود کرده‌اید. اما انتخاب و خرید مانیتور خمیده با توجه به گستردگی موجود در مدل‌ها و همچنین تنوع آن می‌تواند دشوار باشد. به همین دلیل در این مقاله از گیم طور، قصد داریم به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های یک مانیتور خمیده مناسب پرداخته و سپس به شما، بهترین مدل‌های موجود در بازار را معرفی کنیم.


بهترین مانیتور گیمینگ خمیده چه ویژگی‌هایی دارد؟

بدون تردید مهم‌ترین عامل در انتخاب بهترین مانیتور گیمینگ منحنی مناسب، رزولوشن آن است. یک مانیتور با رزولوشن پایین نمی‌تواند تجربه جذاب و با کیفیتی از گیم را در اختیار گیمرها بگذارد. اندازه صفحه نمایش مانیتورها آن چنان اهمیتی ندارد و اینکه کدام سایز برای شما مناسب است یک مسئله شخصی است. این مورد همچنین می‌تواند با توجه به میزان رزولوشن مانیتور متفاوت باشد تا به بهترین خروجی ممکن در تصویر رسید.

ویژگی‌های مانیتور گیمینگ خمیده

باید توجه کرد که مانیتورهای گیمینگ خمیده، دارای یک استاندارد هستند و خمیدگی آن‌ها بر اساس اندازه صفحه نمایش می‌تواند متفاوت باشد. میزان روشنایی مانیتور و زمان واکنش (Response Time) از دیگر نکات مهم در انتخاب یک مانیتور گیمینگ محسوب می‌شوند. پنل‌های نمایشگر یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یک مانیتور خواهد بود. به صورت کلی پنل‌های IPS ،VA و TN جزو اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین پنل‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند.

هر یک از این پنل‌ها دارای ضعف‌ها و ویژگی‌های مثبت هستند. از دیگر نکات بسیار حائر اهمیت در انتخاب مانیتور گیمینگ باید به نرخ تازه‌ سازی تصویر اشاره کرد. نرخ تازه سازی یک مانیتور که با فرکانس (هرتز/Hz) اندازه گیری می‌شود، تعداد بروزرسانی‌های تصویر مانیتور در یک ثانیه است. این ویژگی همچنین تعیین می‌کند که مانیتور چند فریم در ثانیه قادر به نمایش تصویر است.


مانیتور سامسونگ مدل LC24T550 FDMXUE

سامسونگ (Samsung) از جمله است که در همه حوضه‌های فعال در آن، طرفداران بسیار زیادی دارد. مهم نیست این محصول تولید شده توسط این کمپنی تلویزیون یا مانیتور گیمینگ خمیده باشد و یا حتی گوشی موبایل. یکی از نمایشگرهای این برند با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا مدل LC24T550 FDMXUE است.

مانیتور سامسونگ مدل LC24T550 FDMXUE

قیمت این مانیتور گیمینگ خمیده ۲۴ اینچی در بازار کشور حدود ۵.۵ میلیون تومان است. رزولوشن این محصول Full HD (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) است و از صفحه نمایش مات استفاده می‌کند. نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول ۷۵ هرتز است و با توجه به مشخصات این مانیتور، قیمت آن منطقی بنظر می‌رسد.

میزان زمان پاسخ‌دهی این محصول ۴ میلی ثانیه است و که برای یک استفاده در گیم مقدار نامناسبی محسوب می‌شود. با این وجود یکی از دلایل قیمت پایین این محصول، زمان پاسخ‌دهی ضعیف آن است. پنل استفاده شده در مدل LC24T550 FDMXUE از نوع VA است و از منبع نور LED در این محصول استفاده می‌شود. حداکثر روشنایی آن نیز ۲۵۰ نیت است. پورت‌های جای گرفته در این مانیتور شامل HDMI ،VGA و دیسپلی پورت هستند. این مانیتور با ویژگی‌های خوبش در لیست بهترین مانیتور گیمینگ منحنی قرار می‌گیرد.

مدل Samsung LC24T550 FDMXUE
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۷۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI ،VGA و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص
قیمت ۵.۵

مانیتور خمیده سامسونگ مدل LC24RG50FQMXUE

سامسونگ به دلیل فعالیت گسترده در ساخت صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌ها استعداد بسیار بالایی در ساخت مانیتورها به خصوص نمونه‌های گیمینگ دارد. یکی از مانیتورهایی که کیفیت بسیار بالایی را با قیمت مناسب در اختیار شما میگذارد مدل LC24RG50FQMXUE است.

مانیتور خمیده سامسونگ

قیمت این مانیتور گیمینگ خمیده ۲۴ اینچی و بسیار زیبا در کشور، حدودا ۶.۵ میلیون تومان است. این مانیتور گیمینگ Full HD از رزولوشن (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) پشتیبانی می‌کند و از صفحه نمایش مات در آن استفاده شده است. نرخ بروزرسانی تصویر نیز در این مدل ۱۴۴ هرتز است و برای یک محصول با عنوان گیمینگ و استانداردهای امروزه، مقدار کاملا مناسبی به حساب می‌آید. حداکثر میزان روشنایی در این مانیتور خمیده ۲۵۰ نیت خواهد بود.

محدوده زمان پاسخ‌دهی این نمایشگر ۴ میلی ثانیه است و برای انجام بازی به صورت رقابتی عدد قابل قبولی نیست. پنل نمایشگر مورد استفاده در محصول LC24RG50FQMXUE از نوع VA است. نور پس زمینه این مانیتور گیمینگ Full HD به صورت LED است. همچنین سازندگان این محصول پورت HDMI و دیسپلی پورت را نیز برای آن در نظر گرفته‌اند.

مدل Samsung LC24RG50FQMXUE
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی ثانیه
پورت‌ها پورت HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص
قیمت ۶.۵

مانیتور گیمینگ خمیده ام‌اس‌آی مدل Optix G24C4

کمپانی ام‌اس‌آی (MSI) یکی از بزرگترین برندهای سازنده لپ تاپ‌ها است. همچنین این کمپانی در ساخت مانیتورهای گیمینگ حضور پر رنگی دارد. مانیتور گیمینگ خمیده ام‌اس‌آی با مدل Optix G24C4 یکی از محصولاتی است که با توجه به کانفیگ آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

ام‌اس‌آی مدل Optix G24C4

قیمت این محصول با اندازه ۲۴ اینچی در بازار کشور حدود ۸ میلیون تومان است. این محصول Full HD دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و نوع صفحه نمایش آن به شکل مات است تا بازتاب نور به حداقل میزان خود برسد. میزان نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول ۱۴۴ هرتز است و برای یک محصول با عنوان گیمینگ مقداری مناسب و استاندارد به شمار می‌آید. باید بدانید حداکثر میزان روشنایی در این محصول ۳۰۰ نیت خواهد بود

بیشتر بخوانید  بهترین هندزفری گیمینگ سیمی

محدوده زمان پاسخ‌دهی نیز در این مدل عملکرد مناسبی دارد و مقدار آن ۱ میلی ثانیه خواهد بود. این مقدار برای بازی کردن به صورت حرفه‌ای و رقابتی مناسب است. پنل این نمایشگر از نوع VA است و از نور پس‌زمینه LED در آن استفاده شده است. همچنین سازندگان این محصول برای این مدل تنها دو پورت HDMI را در نظر گرفته‌اند. این محصول از AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند تا با مشکل پارگی تصویر به هنگام بازی کردن مواجه نشوید.

مدل MSI Optix G24C4
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها پورت HDMI
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از AMD Free Sync
قیمت حدودا ۸ میلیون تومان

مانیتور ایسوس مدل ROG STRIX XG27WQ

ایسوس (ASUS) همواره به عنوان یکی از برندها، با ارزش خرید بالا در ایران شناخته می‌شود. این کمپانی با وجود عرضه‌ی مانیتور با مدل‌های حرفه‌ای، گزینه‌های خوبی در رده قیمت پایین تا متوسط نیز عرضه می‌کند که می‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها باشد. مانیتور گیمینگ خمیده ROG STRIX XG27WQ نیز یکی از همین مدل‌ها است.

ایسوس ROG STRIX XG27WQ

این محصول که از جمله محصولات بسیار زیبا با کافیگ مناسب است دارای قیمت حدودا ۱۶ میلیون تومان در بازار کشور است. این مانیتور 2K از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش مات آن دید بسیار خوبی در اختیار می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش با پنل VA به دید بسیار خوب در آن باید اشاره کرد.

همچنین حداکثر روشنایی آن ۴۵۰ نیت است و مقدار بسیار خوبی محسوب می‌شود. زمان پاسخ‌دهی این محصول ۱ میلی‌ ثانیه اعلام شده است. درگاه‌های موجود بر روی این مانیتور گیمینگ شامل USB ،HDMI و دیسپلی پورت هستند. نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتزی در محصول ROG STRIX XG27WQ نیز مقدار بسیار مناسبی برای گیمینگ است. همچنین NVIDIA G-Sync در این محصول برای گیمرها موجود است.

مدل Asus TUF GAMING VG27AQ
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها USB ،HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از NVIDIA G-Sync
قیمت حدودا ۱۶ میلیون تومان

مانیتور خمیده ایسوس مدل VG27WQ

ایسوس از جمله خلاق‌ترین کمپانی‌ها در صنعت گیم به شمار می‌رود. این کمپانی علاقه بسیار زیادی به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصولات خود دارد. یکی از مانیتورهای گیمینگ 2K و بسیار جذاب در بازار با امکانات بسیار عالی بدون شک مانیتور VG27WQ از برند ایسوس است.

مانیتور خمیده ایسوس VG27WQ

این محصول ۲۷ اینچی که از جمله محصولات بسیار زیبا با کافیگ مناسب است دارای قیمت حدودا ۱۳ میلیون تومان در بازار کشور است. این مانیتور 2K از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش مات آن دید بسیار خوبی در اختیار می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش با پنل VA به دید بسیار خوب در آن باید اشاره کرد.

همچنین حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت است که مقدار بسیار خوبی محسوب می‌شود. زمان پاسخ‌دهی این محصول ۱ میلی‌ ثانیه اعلام شده است. درگاه‌های موجود بر روی این مانیتور گیمینگ شامل HDMI و دیسپلی پورت می‌شوند. نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتزی در محصول VG27WQ نیز مقدار بسیار مناسبی برای گیمینگ است. همچنین NVIDIA G-Sync در این محصول برای گیمرها موجود است.

مدل Asus VG27WQ
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ ثانیه
پورت‌ها HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از NVIDIA G-Sync
قیمت حدودا ۱۳ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ خمیده کولر مستر مدل GM27-CFX

کولر کستر (Cooler Master) از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان کیس‌های گیمینگ و کولینگ است. این برند همچنین در ساخت مانیتورهای گیمینگ نیز فعالیت دارد. GM27-CFX یک مانیتور گیمینگ خمیده بسیار با کیفیت موجود در بازار است که توسط این کمپانی بزرگ تولید می‌شود.

مانیتور گیمینگ خمیده کولر مستر

قیمت این مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی و بسیار زیبا در کشور، حدود ۱۴ میلیون تومان است. این مانیتور گیمینگ Full HD از رزولوشن (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) پشتیبانی می‌کند و از صفحه نمایش مات در آن استفاده شده است. نرخ بروزرسانی تصویر نیز در این مدل ۲۴۰ هرتز است و برای یک محصول با عنوان گیمینگ و استانداردهای امروزه مقداری بسیار عالی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید  راهنمای جامع خرید لپ تاپ گیمینگ میان‌ رده

محدوده زمان پاسخ‌دهی این نمایشگر تقریبا نیم میلی ثانیه است و برای انجام بازی به صورت رقابتی عدد فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود. پنل نمایشگر مورد استفاده در محصول GM27-CFX از نوع VA است. نور پس زمینه این مانیتور گیمینگ Full HD به صورت Quantum Dot است. همچنین سازندگان برای این محصول پورت HDMI و دیسپلی پورت در نظر گرفته‌اند. این مانیتور همچنین از Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند. این محصول از برند کولرمستر نیز در لیست بهترین مانیتور‌های خمیده مخصوص گیمر‌ها قرار می‌گیرد.

مدل Cooler Master GM27-CFX
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۲۴۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی نیم میلی ثانیه
پورت‌ها پورت HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از Nvidia G-Sync
قیمت حدود ۱۴ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ مدل Odyssey G5 32AG550

ورود سامسونگ به دنیای گیمینگ، شاید یکی از اتفاقاتی بود که موجب خوش‌حالی هواداران این کمپانی شد. این برند با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های موجود، اقدام به ساخت محصولات متفاوت و کارآمد می‌کند که همواره مورد استقبال قرار می‌گیرند. مانیتور گیمینگ خمیده Odyssey G5 32AG550 یکی از محصولات ارزشمند بازار محسوب می‌شود.

سامسونگ Odyssey G5 32AG550

قیمت این محصول ۳۲ اینچی حدود ۲۲ میلیون تومان است. این محصول 2K دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و نوع صفحه نمایش به صورت مات است تا بازتاب نور به حداقل میزان خود برسد. حداکثر روشنایی تصویر آن نیز ۲۵۰ نیت خواهد بود و میزان نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول ۱۴۴ هرتز است که با استانداردهای گیمینگ مقداری مناسب به شمار می‌رود.

محدوده زمان پاسخ‌دهی نیز در این مدل عملکرد مناسبی دارد و مقدار آن ۱ میلی ثانیه است. این مقدار برای بازی کردن به صورت حرفه‌ای و رقابتی کاملا مناسب است. پنل این نمایشگر از نوع VA است و از نور پس‌زمینه LED در آن استفاده شده است. همچنین برای این مدل پورت‌های HDMI و دیسپلی پورت را در نظر گرفته‌اند. این محصول از AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند و مشکل پارگی تصویر نیز در هنگام بازی کردن پیش نخواهد آمد.

مدل Samsung Odyssey G5 32AG550
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها پورت‌های HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از AMD Free Sync
قیمت حدود ۲۲ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ بنکیو مدل BenQ EX3210R

بنکیو (BenQ) یکی از بزرگ‌ترین برندهای سازنده مانیتورها به شمار می‌رود و محصولات آن همواره در کنار قایبلیت‌های فراوان و کیفیت بالا از قیمت زیادی نیز برخوردارند. این کمپانی دقت بالایی در ساخت مانیتورهای خود به خرج می‌دهد تا حداکثر استانداردها را برای مراقبت از چشم کاربران در این محصولات رعایت کند. یکی از این مانیتورهای 2K و گران قیمت این برند مدل EX3210R است.

مانیتور گیمینگ بنکیو مدل BenQ EX3210R

قیمت این محصول بسیار زیبا در بازار کشور حدود ۲۶ میلیون تومان است و مشخصات بسیار خوبی به همراه خود دارد. این مانیتور 2K بنکیو از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین صفحه نمایش مات این محصول باعث می‌شود استفاده از آن در روز و نور زیاد ساده باشد. از دیگر نکات مثبت این مانیتور گیمینگ 2K باید به نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتز اشاره کرد.

زمان پاسخ‌دهی در این نمایشگر ۱ میلی ثانیه است که برای بازی رقمی فوق‌العاده است. همچنین BenQ EX3210R مجهز به پنل VA است و تصاویر در آن بسیار شفاف و زنده دیده می‌شوند. از درگاه‌های موجود در این مانیتور گیمینگ می‌توان به HDMI ،USB و دیسپلی پورت اشاره کرد. همچنین Adaptive Sync نیز بر روی این نمایشگر وجود دارد تا مشکل پارگی تصویر نیز در آن وجود نداشته باشد.

مدل BenQ EX3210R
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI ،USB و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از Adaptive Sync
قیمت حدود ۲۶ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس مدل ROG Strix XG32VQ

ایسوس با ارائه محصولات در رده‌های قیمتی مختلف سعی دارد تا نیاز همه کاربران را برطرف کند. این کمپانی همچنین در ساخت محصولات خود دقت بسیار زیادی به خرج می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا شاهد ارائه محصولاتی بسیار بادوام از سوی این کمپانی باشیم. ROG Strix XG32VQ نیز یکی از این محصولات بسیار با کیفیت است.

ایسوس مدل ROG Strix XG32VQ

این محصول بسیار گران قیمت از برند ایسوس در بازار کشور حدود ۳۰ میلیون تومان است. این مانیتور 2K از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش مات آن دید بسیار خوبی در اختیار شما می‌گذارد. پنل موجود در این مانیتور گیمینگ خمیده VA بوده و حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت است که مقدار بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

زمان پاسخ‌دهی این محصول ۱ میلی‌ ثانیه اعلام شده که برای بازی‌های رقابتی کاملا مناسب است. درگاه‌های موجود بر روی این مانیتور گیمینگ شامل USB ،HDMI و دیسپلی پورت هستند. نرخ بروزرسانی تصویر ۱۷۰ هرتزی در محصول ROG Strix XG32VQ بسیار فوق‌العاده است و عملکردی عالی را به نمایش می‌گذارد. این محصول از AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند.

مدل Asus ROG Strix XG32VQ
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۷۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI ،USB و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از AMD Free Sync
قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان

مانیتور ال‌جی مدل LG 34WP65C

کمپانی ال‌جی (LG) نیز همچون سامسونگ فعالیت گسترده‌ای در ساخت صفحه‌های نمایش گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌ها دارد. تعجبی هم ندارد اگر این برند جزو بهترین سازنده‌های مانیتورهای گیمینگ باشد. یکی از محصولات بسیار ارزنده این برند که از مشخصات بسیار خوبی در کنار قیمت منطقی بهره می‌برد مدل 34WP65C UltraWide است.

الجی مدل LG 34WP65C

قیمت این محصول فوق‌العاده در بازار حدود ۳۲ میلیون تومان است و مشخصات بسیار خوبی به همراه خود دارد. مانیتور 2K ال‌جی از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین صفحه نمایش مات این محصول باعث می‌شود استفاده از آن در روشنایی بسیار ساده شود. از دیگر نکات مثبت این مانیتور گیمینگ 2K باید به نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۰ هرتزی اشاره کرد.

زمان پاسخ‌دهی این مانیتور گیمینگ خمیده‌ ال‌جی ۵ میلی ثانیه است که برای بازی به صورت رقابتی مقداری نا‌امید کننده است. همچنین 34WP65C UltraWide مجهز به پنل VA است و تصاویر در آن بسیار شفاف و زنده خواهند بود. از درگاه‌های موجود در این مانیتور گیمینگ می‌توان به HDMI و دیسپلی پورت اشاره کرد. همچنین AMD FreeSync نیز بر روی این نمایشگر وجود دارد تا به بهترین نتیجه ممکن در تصویر دست یافت. این هم از آخرین مورد در لیست بهترین مانیتور‌های منحنی مخصوص گیمر‌ها.

مدل LG 34WP65C UltraWide
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۴۴۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از AMD Free Sync
قیمت حدود ۳۲ میلیون تومان

نتیجه گیری خرید بهترین مانیتور گیمینگ خمیده

مانیتور گیمینگ خمیده عملکردی حیاتی در انتقال تجربه‌ی بصری ویدئو گیم دارد. از این رو انتخاب بهترین مانیتور گیمینگ خمیده مناسب با ویژگی‌های مد نظر شما اهمیت پیدا می‌کند. اگر گیمر و به خصوص ‌طرفدار بازی‌های رقابتی آنلاین هستید، بایستی در خرید خود نرخ تازه سازی، سرعت پاسخگویی و فناوری‌هایی مثل G-Sync و یا FreeSync را در اولویت قرار دهید.

مانیتور مناسب گیم کدام است؟

مانیتور مناسب گیم نرخ تازه سازی، سرعت پاسخگویی و فناوری‌هایی مثل G-Sync و یا FreeSync را پوشش می‌دهد.

از چه برندی بهترین مانیتور گیمینگ خمیده را بخریم؟

برندهای ال‌جی (LG)، سامسونگ (SAMSUNG)، بنکیو (BenQ)، ایسوس (ASUS)، ام‌اس‌آی (MSI)، ایسر (Acer) و… بهترین مانیتورهای گیمینگ را در بازار ایران تولید می‌کنند.

اخبار مرتبط

پلی استیشن

زمان عرضه Assassin’s Creed Shadows لو رفت

جزئیات جدیدی از Assassin’s Creed Shadows نظیر تاریخ انتشار و بسته‌های الحاقی بازی به بیرون درز کرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که