راز غیبت شخصیت مهم فیلم های سونیک در سریال ناکلز

اشتراک گذاری

عدم حضور بازیگر اصلی فیلم‌های سونیک در سریال ناکلز شبکه پارامونت پلاس، سؤال برانگیز شده است.

مدتی پیش هر ۶ قسمت سریال Knuckles، اسپین‌آف فیلم‌های سونیک خارپشت از شبکه پارامونت پلاس به نمایش درآمد و ادریس البا در نقش ناکلز صداپیشگی کرد و بسیاری از شخصیت‌های فیلم‌های سونیک از جمله خود سونیک در آن نقش‌آفرینی کردند، اما دراین‌میان کاراکتر مهم فیلم‌های سونیک، تام واچوفسکی با بازی جیمز مارسدن در طول ۶ قسمت سریال با اینکه اشاراتی به او شد ولی هیچ حضوری نداشت.

محتمل‌ترین حدس برای غیبت او در سریال ناکلز، دستمزد بالا این بازیگر نسبت به بودجه سریال برمی‌گردد. به‌هرحال سریال ناکلز به‌خاطر شخصیت‌های خلق شده با CGI و جلوه‌های ویژه سینمایی، بسیار پرهزینه بوده است به‌خصوص که پروژه‌های تلویزیونی درمقایسه با آثار عظیم سینمایی، بودجه محدودی دارد؛ بنابراین احتمالا پرداخت دستمزد مارسدن که قابل انتظار است از سایر همبازی هایش بالاتر بوده، از توان پروژه خارج بوده است. 

البته جیمز مارسدن با فضای تلویزیون غریبه نیست و او قبلا در سریال‌هایی چون سریال Jury Duty ،سریال Westworld و سریال 30Rock بازی کرده است اما به‌نظر می‌آید پارامونت پلاس نمی‌خواسته یا نمی‌توانسته هزینه حضور او در سریال را بپردازد. بااین‌حال سریال هم بیشتر از هر کس دیگری روی خود ناکلز متمرکز است که تلاش می‌کند روابط دوستانه جدیدی داشته باشد، با دشمنان تازه‌ای روبه‌رو می‌شود و سعی می‌کند هدف واقعی‌اش در خانه جدیدش را پیدا کند.

با وجود غیبت مارسدن در سریال ناکلز، او در فیلم سوم سونیک برای نقش تام واچوفسکی، درکنار بازیگران قبلی مجموعه مثل جیم کری در نقش دکتر رباتنیک بازگشته است. ادریس البا، ادی پترسن، جولیان بارت، اسکات مسکادی، الی تیلور، کریستوفر لوید و کری الویس در سریال ناکلز بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال The Wheel of Time با انتشار نخستین تصاویر

سریال Knuckles که بین رویدادهای سونیک خارپشت ۲ و ۳ اتفاق می‌افتد، ماجراهای ناکلز را دنبال می‌کند که به آموزش وید ویپل به شیوه‌های جنگجویانه اکیدنا می‌پردازد. جف فاولر، براندون تراست، جورما تاکونی و کارول بنکر کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال ناکلز را بر عهده داشتند و جان ویتینگتون، برایان شاتر و جیمز مادیسکی نیز به‌عنوان نویسنده فعالیت داشتند. ادریس البا، نیل اچ. موریتز، توبی اشر و تورو ناکاهارا نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه بودند.

همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۳ (۲۰ دسامبر ۲۰۲۴) اکران خواهد شد.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.