رئیس فیفا: در حال توسعه یک بازی فوتبال جدید هستیم

رئیس فیفا: در حال توسعه یک بازی فوتبال جدید هستیم

اشتراک گذاری

رئیس فیفا به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار با استودیویی جدید برای توسعه یک بازی فوتبال هستند. طبق شایعات متعدد گمان می‌رود که این استودیو 2K باشد.

اخیرا جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، اعلام کرد که این سازمان در حال کار با شرکای جدید برای توسعه یک «بازی الکترونیکی» است. بازی جدید نشان تجاری FIFA را که الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۲ از دست داد، به رخ می‌کشد.

به مدت ۳۰ سال، الکترونیک آرتز روی مجموعه FIFA کار کرد و بازی‌های فوتبالی درجه یکی را توسعه داد که در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفتند؛ اما از سال ۲۰۲۳، این شرکت نام FIFA را کنار گذاشت و به نشان تجاری EA Sports FC روی آورد. جیانی اینفانتینو در بیانیه‌ای جسورانه گفت:

«ما یک بازی جدید خواهیم ساخت. وقتی گیمرها شبیه‌ساز فوتبال بازی می‌کنند، باید به یاد نام FIFA بیفتند. نمی‌شود اسمش را چیز دیگری گذاشت. ما درحال توسعه نسخه جدیدی از FIFA با شرکای جدید هستیم و بدیهی است که هر کاری انجام دهیم، بهترین خواهد بود؛ پس خودتان را برای بازی جدید FIFA آماده کنید.»

جیانی اینفانتینو تایید کرد که فیفا با شرکای جدیدی کار می‌کند تا یک مجموعه تازه را توسعه دهند؛ اما هیچ‌کس نمی‌داند که این بازی توسط چه استودیویی ساخته خواهد شد. تا این لحظه رقابت چندانی در بازار شبیه‌سازهای فوتبال وجود ندارد.

پس از تغییر برند بازی، تقریباً تمام مخاطبان از FIFA به EA Sports FC منتقل شده‌اند. کونامی نیز با سری بازی‌های eFootball همچنان در این عرصه حضور دارد. اینفانتینو از اثری که هنوز معرفی نشده است به‌شدت تعریف کرد و گفت که این بازی «بهترین» خواهد بود؛ زیرا با هر کاری که آن‌ها در فیفا انجام می‌دهند، هم‌خوانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  گیم پلی غیررسمی بازی شوتر Deadlock اثر استودیوی ولو فاش شد

آیا جهان به یک بازی جدید فوتبال نیاز دارد؟ آیا جایی برای اثری تازه درکنار EA Sports FC و eFootball وجود دارد؟ لطفاً ایده‌های ارزشمند خود را در بخش نظرات سایت با ما به اشتراک بگذارید. درضمن، برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

اخبار مرتبط