دو فیلم ترسناک براساس میکی ماوس معرفی شدند

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

با عمومی شدن حقوق مالکیت شخصیت میکی ماوس، دو فیلم ترسناک و اسلشری کم هزینه براساس این شخصیت محبوب معرفی شده است.

از روز دوشنبه سرانجام حقوق شخصیت میکی ماوس از دسترس والت دیزنی خارج شد و حالا مالکیت این شخصیت عمومی است و هرکسی می‌تواند فیلم و سریال براساس آن تولید و پخش کند. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، ساخت دو فیلم ترسناک براساس میکی ماوس معرفی شده است. اولین اثر فیلم Mickey’s Mouse Trap است که یک فیلم اسلشری است و دومین فیلم، یک فیلم ترسناک اسلشری دیگر اما بدون نام است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

فیلم Mickey’s Mouse Trap داستان الکس را دنبال می‌کند که در روز تولد خود در محل کار خود گرفتار شده است. زمانی‌که دوستان الکس قصد غافلگیر کردن او را دارند، یک قاتل نقابدار با لباس و ظاهر میکی ماوس ظاهر می‌شود و شروع به شکار کردن آن‌ها می‌کند و حالا الکس و دوستانش باید با این قاتل نقابدار مبارزه کنند. فیلم‌برداری، تدوین و کارگردانی این فیلم اسلشری بر عهده جیمی بیل بوده و سایمون فیلیپس فیلمنامه این فیلم ترسناک را نوشته است. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Mickey’s Mouse Trap را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

تماشا تریلر فیلم Mickey’s Mouse Trap

این فیلم ترسناک، یک اثر کم هزینه است که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. سازندگان فیلم Mickey’s Mouse Trap تایید کرده‌اند که این فیلم ترسناک و اسلشری بدون نظارت والت دیزنی تولید شده است.

بیشتر بخوانید  ویدیو فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ دفاع از وارث برحق تاخ و تخت

اخبار مرتبط