دومین آپدیت بازی شاهزاده ایرانی منتشر شد

اشتراک گذاری

امروز، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) از انتشار دومین به‌روزرسانی رایگان برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown خبر داد که حالت باس راش را به آن اضافه می‌کند.

یوبیسافت امروز دومین آپدیت رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown را منتشر کرد که Boss Attack نام دارد. این محتوا بازیکنان را به احیای لحظات نمادین در کوه قاف دعوت می‌کند؛ با دو چالش باس فایت جدید و دو لباس تازه برای شخصیت اصلی بازی. در چالش Boss Revenge، بازیکنان می‌توانند هر یک از باس‌ها را به‌صورت جداگانه ملاقات کنند و به مبارزه با آن‌ها بپردازند. همچنین می‌توانند این چالش را در هر درجه سختی‌ای که بخواهند، تجربه کنند. تابلوهای آماری نیز وجود خواهند داشت و اطلاعات جامعی را از عملکرد بازیکنان فراهم می‌کنند.

علاوه‌بر موارد فوق، چالشی به نام Boss Rush نیز برای بازیکنان تدارک دیده شده که در آن باید تلاش کنید هر 8 باس اصلی را پشت سر هم شکست دهید. گیمرها می‌توانند در بین نبرد با باس‌ها در این حالت آیتم‌های خود را تغییر دهند. این به‌روزرسانی همچنین شامل لباس نمادین بازی 2008 Prince of Persia به‌عنوان یکی از جوایز تکمیل Boss Rush به همراه روش‌های جدید برای سفر سریع (Fast Travel) در سراسر نقشه با استفاده از درختان Waka-Waka است. به‌روزرسانی مورد بحث برای تمام کسانی که بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده را قبلاً خریداری کرده‌اند، رایگان خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به این آپدیت رایگان را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  بازی چندنفره The Last of Us لغو شد

اخبار مرتبط

پلی استیشن

بازی Black Myth: Wukong یک درجه سختی دارد

استودیو Game Science تأیید کرد که بازی Black Myth: Wukong دارای چندین درجه سختی نخواهد بود. با اینکه استودیو Game Science می‌گوید که Black Myth: