دستیابی بازی کشتار با اره برقی در تگزاس به ۱ میلیون بازیکن در ۲۴ ساعت اول عرضه

اشتراک گذاری

شرکت Gun Interactive اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های Texas Chain Saw Massacre در ۲۴ ساعت نخست عرضه از یک میلیون عبور کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی ترسناک بقامحور Texas Chain Saw Massacre استودیو Sumo Digital به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است. شرکت Gun Interactive اخیرا اعلام کرد که شمار بازیکن‌های بازی کشتار با اره برقی در تگزاس در ۲۴ ساعت نخست عرضه از مرز یک میلیون عبور کرده است.

بازی Texas Chain Saw Massacre در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ (۱۸ اوت ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار گرفت. این بازی از همان روز نخست عرضه به سرویس اشتراکی گیم پس راه پیدا کرد. این بازی اسلشر براساس فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس ساخته شده است که کنترل یکی از اعضای خانواده اسلاتر یا بازمانده‌ها را به بازیکن محول می‌کند.

بازی The Texas Chain Saw Massacre شباهت زیادی به بازی Friday the 13th: The Game دارد که بازمانده‌ها با مخفی‌کاری و جمع‌آوری ابزارهای مناسب تلاش می‌کنند تا فرار کنند. در آن‌سو اعضای خانواده Slaughter نظیر صورت‌چرمی نیز باید جلوی آن‌ها را بگیرند و اغلب با روش‌های خشونت‌آمیز این کار را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید  بازی Baldur’s Gate 3 در مجموع تاکنون ۱۲۲۵ سال تجربه شده است

اخبار مرتبط