در بازی Assassin’s Creed Shadows مجبور به انتخاب یک شخصیت نخواهید بود

اشتراک گذاری

طبق گزارش‌های منتشر شده، در بازی Assassin’s Creed Shadows مجبور به انتخاب تنها یک شخصیت نخواهید بود و می‌توانید مراحل را با کاراکتر مورد علاقه خود تکمیل کنید.

به نظر می‌رسد بازی Assassin’s Creed Shadows یک شروع تازه برای آی‌پی خود خواهد بود. پس از تریلرها و گیم‌پلی‌هایی که از آن منتشر شد، یوبیسافت حالا جزئیات کلیدی مختلفی از بازی را به اشتراک گذاشته است که با دانستن هر کدام از این جزئیات، بیشتر به محصول نهایی امیدوار می‌شویم.

طبق یک گزارش جدید، بازیکنان Assassin’s Creed Shadows می‌توانند بین Yasuke و Naoe جابه‌جا شوند. پیش از این، بازی‌هایی که کاراکترهای دوگانه را ارائه می‌دادند، معمولاً سعی می‌کردند مراحل را با تقسیم کردن بین این شخصیت‌ها متعادل کنند. اجبار به انتخاب شخصیتی که از کنترل آن لذت نمی‌برید، قطعاً باعث ناامیدی شما خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Shadows دو شخصیت به نام‌های Naoe و Yasuke را معرفی می‌کند. این دو کاملاً نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. اولی یک شینوبی است؛ درحالی‌که دومی را به‌عنوان یک سامورایی می‌شناسیم. این تمایز، در سبک بازی آن‌ها نیز نقش دارد.

آخرین تریلر گیم‌پلی هر دو شخصیت را نشان می‌داد؛ اما بازیکنان این فرصت را داشتند که در هنگام نزدیک شدن به مأموریت اصلی، کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنند. در مصاحبه‌ای با رسانه GamesRadar، کارگردان بازی توضیح داد که بازیکنان محدودیتی در این زمینه نخواهند داشت.

به‌گفته کارگردان بازی، بازیکنان حتی می‌توانند اکثر مراحل و لحظات Assassin’s Creed Shadows را با کنترل یکی از شخصیت‌ها تجربه کنند. «اگر می‌خواهید تنها کنترل یک کاراکتر را بر عهده داشته باشید، در اکثر اوقات می‌توانید این کار را انجام دهید. ما واقعاً هیچ‌کس را به تغییر مداوم شخصیت خود تشویق نمی‌کنیم.»

بیشتر بخوانید  بازی‌های یاکوزا موتور Dragon Engine را کنار نمی‌گذارند

یوبیسافت همچنین می‌گوید که بعضی مأموریت‌ها بهتر است با یک شخصیت خاص انجام شوند. بااین‌حال، تیم سازنده بازیکنان را به انجام آن مجبور نخواهد کرد؛ به‌عنوان مثال، مأموریت‌های مبتنی بر مخفی‌کاری را می‌توانید با Yasuke انجام دهید و Naoe می‌تواند درگیری‌های تن‌به‌تن را پیش روی خود ببیند.

با این وجود، طرفداران باید انتظار داشته باشند که برخی مأموریت‌ها از این قاعده خارج شوند. شبیه به اینکه استودیوی اینسامنیاک گیمز مأموریت‌های منحصر‌به‌فرد مایلز یا پیتر را در Maevel’s Spider-Man 2 طراحی کرده بود.

اگر بحث انتخاب در میان باشد، ما مطمئناً در مورد Naoe هیجان‌زده‌تر هستیم. به نظر می‌رسد که او بیشتر با روش‌های مخفی‌کاری که این مجموعه به آن معروف است، مطابقت دارد. در همین حال، Yasuke برای کسانی که به‌دنبال ایفای نقش یک شخصیت خشن‌تر هستند جذاب خواهد بود.

علاقه شما هرچه که باشد، بازی Assassin’s Creed Shadows پس از انتشار در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳)، نوید یک سفر هیجان‌انگیز را می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

اخبار مرتبط