دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر | نصب کلش روی کامپیوتر

اشتراک گذاری

نصب کلش روی کامپیوتر

بازی های استراتژی در سال های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده اند. بازی Clash of Clans توسط Supercell ایجاد شده و  یک بازی مبتنی بر جنگ است که به طرز حیرت انگیزی سایر بازی های استراتژیک را در دنیای بازار اندروید پشت سر گذاشته است. این یک بازی رایگان موبایل است که در فروشگاه گوگل پلی موجود است اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند بازی هایی مانند Clash of Clans را در صفحه های بزرگتر تجربه کنند. اگرچه این بازی برای کاربران PC رسما در دسترس نیست ، اما هنوز روشهایی برای دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر وجود دارد.

 

به عنوان یک بازی اندرویدی چند نفره ، Clash of Clans یک تجربه گرافیکی شگفت انگیز با سرگرمی و ماجراجویی بسیار زیادی را ارائه می دهد. این بازی فوق العاده شامل ایجاد دهکده ها ، آموزش سربازان ، نبردها و کارهای جالب تر است. شما می توانید میلیون ها بازیکن در سراسر جهان بجنگید ، قبایل دشمن را نابود کنید ، قبایل قدرتمند را با دیگران گروه کرده و قبیله خود را به سمت پیروزی هدایت کنید. شما باید استراتژیک باشید و از مهارتهای مدیریتی مؤثر برای پیروزی در نبردها و پیشرفت در بازی استفاده کنید. Clash of Clans یک مبارزه جالب و سرگرم کننده است و ویژگی های بسیاری دارد که شما را برای ساعت ها  سرگرم می کند:

 

  • ارتش خود را به پیروزی هدایت کنید.
  • در این بازی ، می توانید خدمه خود را از Wizards ، Hog Riders ، Archers و .. بالا ببرید
  • دهکده خود را بسازید.
  • هنگام راه اندازی COC بر روی کامپیوتر دسک تاپ ، دید خوبی از دهکده خود بگیرید.
  • با گرفتن نسخه ای از Clash of Clans برای رایانه شخصی ، همه جزئیات خوب زنده شوید .
  • محافظت از محیط اطراف در برابر حملات شرور
  • فقط با یادگیری چند استراتژی می توانید یک قلعه بی نظیر را بسازید.
  • غنائم را به خانه بیاورید!
  • شدیدترین نبرد PvP را که تقریباً در هر گوشه دنیا اتفاق می افتد ، را بازی کنید.
  • تیمی قدرتمند تشکیل دهید و سایر بازیکنان را به صورت آنلاین شکست بدهید.
  • به جنگ افسانه ای قبیله ای بپیوندید و در برابر قبایل رقیب در سراسر جهان به نبرد بپردازید.
  • بهتر است بی نظیر ترین دیوارها ، تله ها ، بمب ها ، خمپاره ها ، توپ ها و برج ها را برای نجات دهکده خود بیابید.
  • هنگام حمله به قلمرو هرکسی ، مراقب پادشاه گوبلین باشید.

 

Clash of Clans مدتهاست که یک بازی محبوب در تلفن همراه است و بسیاری از گیمرها از این موضوع سؤال کرده اند که آیا راهی برای بازی Clash of Clans در رایانه های شخصی خود وجود دارد یا خیر.

 

پاسخ بله است . می توانید Clash of Clans را برای رایانه شخصی با استفاده از Andy شبیه ساز اندروید اجرا کنید. در این آموزش کمی بیشتر در مورد بازی Clash of Clans توضیح خواهیم داد و نحوه دانلود Clash of Clans برای کامپیوتر را توضیح خواهیم داد.

 

دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر بدون نیاز به bluestacks امکان پذیر است ؟

کلش آف کلنز نسخه رایانه شخصی ندارد، اما تنظیم آن برای اجرا بر روی رایانه شخصی ممکن است تلاشی ساده تر از آنچه تصور می کنید باشد. اساساً تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شبیه ساز اندروید را دانلود کنید که به شما امکان می دهد بازی های موبایل مورد علاقه خود را بر روی رایانه شخصی بازی کنید.

بیشتر بخوانید  مرد عنکبوتی ۲ موفق‌ترین بازی اینسامنیاک گیمز از نظر نمره متا شد

 

یکی از محبوب ترین آنها شبیه ساز Bluestacks است که نه تنها به شما امکان می دهد به بازی های تلفن همراه خود در رایانه شخصی دسترسی داشته باشید و آنها را بازی کنید، بلکه ویژگی ها و طرح های کنترلی مختلفی را نیز اضافه می کند تا گیم پلی بازی را لذت بخش تر کند.

 

چگونه Clash of Clans را برای کامپیوتر دانلود کنیم ؟

Clash of Clans برای PC همان بازی ای است که شما از دستگاه تلفن همراه خود اجرا می کنید ،  اما آن را روی رایانه یا لپ تاپ خود اجرا می کنید. Clash of Clans از Google برای تأیید هویت و ذخیره سازی ابری استفاده می کند. وقتی Clash of Clans را در رایانه شخصی بازی می کنید ، می توانید همان روستا و تمام فروشگاهی را که از طریق تلفن خود خریداری کرده اید ، حفظ کنید.

نصب کلش روی کامپیوتر

 

۲ روش دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر

همانطور که قبلاً گفته شد Clash of clans یک بازی است که فقط برای تلفن های هوشمند و تبلت ها ساخته شده است. این برنامه در فروشگاه Google Play برای دستگاه های اندروید و همچنین App Store برای دستگاه های iOS موجود است . نسخه PC هنوز در دسترس نیست و حتی به زودی ساخته نمی شود. پس کلش اف کلنز برای کامپیوتر بدون شبیه ساز موجود نیست. با این وجود برخی نرم افزارهای رایانه ای وجود دارد که باعث می شود رایانه شما مانند دستگاه اندرویدی کار کند تا بتوانید از برنامه های اندرویدی روی آن استفاده کنید. ما نگاهی خواهیم انداخت به دو مورد از بهترین شبیه سازهای آندروید برای رایانه شخصی که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

 

۱. Bluestacks – لینک رسمی سایت

کلش اف کلنز برای کامپیوتر بدون شبیه ساز

Bluestacks یکی از بهترین شبیه سازهای اندرویدی در اینترنت است و توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان برای اجرای برنامه های اندرویدی در رایانه های خود استفاده می شود. در واقع ، این برنامه می گوید که شبیه ساز ۶ برابر سریعتر از هر تلفن هوشمند است! مراحل زیر را دنبال می کنید:

 

اولین کاری که باید انجام دهید دانلود نرم افزار Bluestacks در رایانه شخصی شما است. بهترین و بدون ریسک برای انجام این کار با مراجعه به سایت رسمی خود نرم افزار است. می توانید لینک سایت بالا را دنبال کنید.

 

· Bluestacks را دانلود کنید و آن را نصب کنید. فوراً دریافت خواهید کرد که با استفاده از حساب Gmail خود وارد سیستم شوید. این امر ضروری است زیرا به شما امکان می دهد از رایانه شخصی خود به Google Play Store دسترسی پیدا کنید.

 

· پس از ورود به حساب Gmail خود ، اکنون باید در صفحه اصلی شبیه ساز اندیشه باشید. صفحه اصلی باید شبیه دستگاه اندرویدی باشد و برخی از برنامه های از پیش نصب شده رایج برای دستگاه های اندرویدی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. یکی از این برنامه ها برنامه فروشگاه Google Play است

 

· روی برنامه Google Play Store ضربه بزنید تا آن را باز کنید و “Clash of Clans” را جستجو کنید.

بیشتر بخوانید  گذر فروش بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim از ۶۰ میلیون نسخه

 

بازی در صدر نتایج جستجو ظاهر می شود. آن را نصب کنید.

 

· پس از اتمام نصب ، باید به تب “My apps” در برنامه Bluestacks بروید. در برگه جدید ، لیست تمام برنامه های خود را پیدا خواهید کرد. بر روی نماد بازی تازه نصب شده Clash of Clans کلیک کنید.

 

توجه : برای اجرای بازی باید به اینترنت وصل باشید. این روش همچنین می تواند با دانلود برنامه Clash of Clans به صورت دستی انجام شود اما وقت زیادی را تلف می کند. به همین دلیل ما یک لینک ذکر کرده ایم.

 

 

توجه : سیستم شما باید شرایط برنامه را برآورده سازد. دلیل این امر این است که BlueStacks نرم افزاری بسیار قدرتمند است. شما باید درایور گرافیکی به روز داشته باشید و رایانه شما باید قادر به اجرای برنامه های گرافیکی HD باشد. همچنین حائز اهمیت است که این سیستم دارای حدود ۴ گیگابایت رم برای عملکرد بهینه است. اگر کامپیوتر شما هیچ یک از این موارد را ندارد ، می توانید نرم افزار دوم را در زیر امتحان کنید.

 

۲. Andy OS – لینک دانلود

دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر

Andy OS یکی دیگر از نرم افزارهای شبیه ساز اندرویدی است که شباهت های زیادی با Bluestacks دارد. تنها تفاوت این است که سیستم مورد نیاز اندی به اندازه bluestacks نیست. تنها چیزی که رایانه شما باید داشته باشد ۳G Ram است. و البته این بدان معنا نیست که نمی تواند روی سیستم هایی کار کند که فقط ۲ گیگ رم دارند.

 

همچنین ، اندازه Andy OS در مقایسه با Bluestacks به طور قابل توجهی متفاوت است. اندی سیستم عامل همچنین برای افرادی که می خواهند یک شبیه ساز اندروید با اندازه سبک نصب کنند ، مناسب است. تنها مشکلی که ممکن است با آن روبرو شوید ، بارگیری کند برنامه ها است. رایانه شما همچنین باید دارای یک کارت گرافیک خوب باشد که بتواند برنامه هایی را که به درایور HD نیاز دارند اجرا کند. بنابراین چگونه می توانید کلش اف کلنز  را با استفاده از Andy برای کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید؟

 

– دانلود نرم افزار Andy OS . برای دانلود نرم افزار کافیست روی “لینک دانلود ” در بالا کلیک کنید.

– پس از اتمام دانلود ، برنامه را نصب کنید.

 

– پس از اتمام کار ، قبل از شروع کار به شبیه ساز اندروید ، باید در Andy حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ثبت نام ، باید با استفاده از یک آدرس ایمیل وارد فروشگاه Google Play شوید. پس از ورود به فروشگاه Google Play عبارت “clash Of clasn ” را جستجو کنید.

 

– پس از یافتن “Clash of Clans” بر روی دکمه Install  کنید. نصب باید بطور خودکار شروع شود. پس از اتمام این کار ، می توانید بازی را مستقیماً از طریق برنامه Google Play Store راه اندازی کنید.

 

صرف نظر از برنامه ، شما تصمیم به استفاده دارید ، هر دو به شما امکان می دهند در رایانه ویندوز خود بازی Clash of قبیله را انجام دهید. می توانید بازی را با استفاده از ماوس خود یا با تنظیم چندین کلید صفحه کلید خود برای انجام کارهای خاص انجام دهید. در صورت استفاده از رایانه لمسی می توانید از انگشتان خود نیز استفاده کنید.

اخبار مرتبط