خر شرک با انیمیشن جدیدی بازمی‌گردد

اشتراک گذاری

انیمیشن Donkey با صداپیشگی ادی مورفی در دست تولید قرار دارد که به ماجراهای خر شرک می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که انیمیشن Donkey با محوریت خر شرک در دست تولید قرار دارد. ادی مورفی در گفت‌وگو با رسانه کولایدر گفت که وظیفه صداپیشگی کاراکتر خر را در این انیمیشن برعهده دارد. این هنرپیشه نه‌تنها از تولید اسپین-آف جدید Shrek خبر داد، بلکه اعلام کرد که کار تولید انیمیشن شرک ۵ آغاز شده است.

ادی مورفی در این‌باره گفت: «کار تولید انیمیشن شرک ۵ را از ماه‌ها پیش آغاز کردیم. درواقع کار صداپیشگی اولین پرده نمایش را انجام دادم. در طول سال جاری کار را ادامه می‌دهیم و به پایان می‌رسانیم. روی انیمیشن جدیدی با محوریت خر شرک نیز کار می‌کنیم؛ بنابراین طرفدارها می‌توانند علاوه‌بر انیمیشن شرک ۵ منتظر تولید انیمیشن Donkey باشند.»

در ادامه از ادی مورفی درخصوص تولید همزمان این دو انیمیشن سؤال شد که در پاسخ گفت: «نه، به‌طور همزمان ساخته نمی‌شوند. من ضبط دیالوگ‌های شرک را آغاز کردم و فکر می‌کنم که در سال ۲۰۲۵ روی پرده سینما می‌رود. در مرحله بعدی به‌سراغ تولید انیمیشن Donkey خواهیم رفت.» هنوز زمان اکران این اسپین-آف مجموعه Shrek مشخص نیست.

در گذشته اسپین-آف‌های دیگری از شرک نظیر انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه‌پوش) و انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish (گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو) تقدیم طرفدارها شدند که مورد استقبال قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید  تاریخ اکران جدید و نام رسمی فیلم ونوم 3 با بازی تام هاردی اعلام شد

اخبار مرتبط