خاموشی سرورهای MultiVersus تا عرضه کامل در سال ۲۰۲۴

اشتراک گذاری

با اعلام رسمی سازندگان، بازی MultiVersus تا زمان عرضه کامل در سال ۲۰۲۴ خاموش خواهد شد.

بازی MultiVersus توانسته بود در زمان عرضه بتای عمومی خود، یکی از محبوب‌ترین آثار لایو سرویس بازار شود. این بازی ساختار مشابه Smash Bros را در زمینه‌های جدیدی اعمال کرد و میزبان کاراکترهای متعددی از مجموعه‌های مختلف تحت مالکیت برادران وارنر بود.

طرفداران آثار فایتینگ پلتفرمی از دیدن بازی‌ای که توانسته بود دربرابر سلطه اسمش براس بر این سبک ایستادگی کند، خوشحال بودند. هرچند متاسفانه از این هیجان کاسته خواهد شد؛ زیرا سرورهای بازی MultiVersus تا زمان عرضه کامل در سال ۲۰۲۴ خاموش خواهد شد. استودیو Player First Games، توسعه‌دهنده این بازی در ماه مارس وقوع چنین اتفاقی را اعلام کرده بود. سرورهای این بازی کاملا خاموش خواهند شد تا سازندگان بتوانند بدون نیاز به حفظ بازی، روی آن کار کنند.

البته این بدین معنا نیست که اصلا نمی‌توانید MultiVersus را تجربه کنید و برخی حالت‌های آفلاین مثل مسابقات محلی و زمین تمرین همچنان دردسترس هستند و تیم سازنده تمامی محتوای قابل دستیابی شامل کاراکترها و لوازم تزئینی را تا زمان آنلاین شدن مجدد بازی رایگان کرده است.

این بازی فایتینگ در آوریل گذشته از فروشگاه‌های آفلاین حذف شده بود و اگر آن را به اکانت خود اضافه نکرده‌اید، راهی برای تجربه‌اش ندارید. البته اگر بازی را از سیستم خود حذف کرده‌اید، امکان دانلود مجدد آن فراهم شده است.

دیدن عرضه کامل این بازی در سال بعد به‌عنوان اثری لایو سرویس جذاب خواهد بود. با توجه‌به اینکه بتای MultiVersus همین حالا هم در بسیاری موارد حس‌وحال یک بازی کامل را منتقل می‌کرد، شاید عرضه کامل آن برای خیلی از بازیکنان مانند یک انتشار مجدد باشد.

بیشتر بخوانید  نام بازی مبارزه‌ای لیگ آو لجندز با پخش تریلر جذابی اعلام شد

از آنجایی‌که بازی‌های لایو سرویس به بازیکنان خود کاملا وابسته هستند، به نظر شما آیا پس از عرضه کامل بازی در سال ۲۰۲۴ شاهد استقبال مجدد از MultiVersus خواهیم بود یا خیلی از بازیکنان سراغ تجربه دیگر بازی‌ها رفته‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مرتبط