حضور دوست رایان رینولدز در فیلم Deadpool and Wolverine تایید شد

رئیس استودیو بازی سازی و برنامه نویس اصلی بازی ویدیویی در حال گفت و گو با هم در سریال کمدی ویدیوگیمی Mythic Quest

اشتراک گذاری

با تایید رایان رینولدز، راب مک‌الهنی در فیلم Deadpool and Wolverine قرار است حضور کوتاه و افتخاری را داشته باشد.

راب مک‌الهنی حضور کوتاهی در فیلم Deadpool and Wolverine خواهد داشت؛ اما اینکه دقیقاً نقش چه شخصیتی را ایفا خواهد کرد، هنوز مشخص نیست. رایان رینولدز این موضوع را با انتشار ویدیویی تایید کرد. رینولدز به شوخی گفت: «لزوماً نمی‌توانم به شما بگویم که راب نقش کدام شخصیت را در فیلم Deadpool بازی می‌کند؛ زیرا می‌ترسیم توسط هواپیمای بدون سرنشین مارول که من و بچه‌ها را دنبال می‌کند، کشته شویم.»

ویدیو نگاهی به پشت صحنه فیلم Deadpool and Wolverine می‌اندازد که در شهر لندن در حال فیلم‌برداری است. یک سکانس سرگرم‌کننده وجود دارد که در آن رایان رینولدز جزئیات فیلم را برای مک‌الهنی فاش می‌کند؛ اما نکته مهمی دستگیرمان نمی‌شود و فقط می‌توانیم تصور کنیم که آن‌ها چه می‌گویند. در قسمتی دیگر، رینولدز را می‌بینیم که می‌گوید مک‌الهنی ممکن است نقش یک غرغرو را بازی کند. ظاهراً باید تا اکران فیلم منتظر بمانیم تا بفهمیم راب مک‌الهنی چه نقشی را بازی کرده است.

Deadpool and Wolverine ظاهراً بازیگران افتخاری متعددی خواهد داشت. کاران سونی، بازیگر نقش دوپیندر، می‌گوید: «اجازه دهید بگوییم افراد زیادی به لندن [جایی که فیلم در آن ضبط می‌شود] سفر کرده‌اند.» برخی از شایعات تاکنون شامل بازگشت جنیفر گارنر برای ایفای نقش الکترا و تیلور سویفت در نقش دزلر است. شاون لوی، کارگردان فیلم قبلاً گفته بود جذب ستاره‌های بزرگ آسان است و از آن‌ها خواهد خواست تا به لندن بیایند و نقش‌های افتخاری کوتاهی را در جدیدترین فیلم مارول ایفا کنند.

بیشتر بخوانید  دو فیلم ترسناک براساس میکی ماوس معرفی شدند

او گفت: «مردم Deadpool و رایان [رینولدز] را دوست دارند. خوشبختانه، به نظر می‌رسد مردم از کار من نیز خوششان می‌آید. آن‌ها می‌دانند که رایان و من در یک همکاری خلاقانه و منحصربه‌فرد قرار داریم که به نظر می‌رسد عالی کار می‌کند.»

فیلم Deadpool and Wolverine در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) در سینماها اکران می‌شود.

اخبار مرتبط