حذف بازی Friday the 13th: The Game از فروشگاه‌ها در اواخر سال ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

با تمام شدن لایسنس بازی Friday the 13th: The Game، این بازی در ماه دسامبر ۲۰۲۳ از فروشگاه‌ها حذف خواهد شد.

روزهای کشتار و خونریزی بازی Friday the 13th: The Game رو‌به‌اتمام است؛ زیرا لایسنس این بازی در روز ۱۰ دی (۳۱ دسامبر) منقضی خواهد شد. استودیو گان اینتراکتیو با انتشار بیانیه‌ای خبر داده بعد از این تاریخ، بازی دیگر نه‌ به‌صورت فیزیکی و نه دیجیتال قابل خرید نخواهد بود.

البته خوشبختانه کسانی که دارای یک نسخه از بازی هستند یا قبل این تاریخ آن را خریداری کنند می‌توانند تا ۱۱ دی ۱۴۰۳ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۴) به تجربه بازی Friday the 13th: The Game بپردازند و سرورهای بازی تا روز اعلام شده خاموش نخواهد شد. همچنین قیمت بازی اصلی به ۴.۹۹ دلار و قیمت هرکدام از بسته‌های الحاقی آن به ۰.۹۹ دلار کاهش یافته‌اند و تا زمان حذف بازی از فروشگاه‌ها، این قیمت پابرجا خواهد ماند.

بازی Friday the 13th: The Game در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته بود و تجربه‌ای پایدار بود. می‌توان ادعا کرد تا همین‌جا هم طرفداران مجموعه جمعه سیزدهم به‌حدکافی از آن لذت برده‌اند و هنوز یک سال دیگر هم فرصت دارند تا به تجربه این اثر بپردازند.

آیا شما هنوز در حال تجربه Friday the 13th: The Game هستید یا قصد دارید بعد از این کاهش قیمت به سراغ آن بروید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  اشاره احتمالی صداپیشه ونوم به بازی مستقل این شخصیت

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

فصل اول بازی XDefiant معرفی شد

یوبیسافت با انتشار چند تریلر از فصل اول بازی XDefiant رونمایی کرد و جزئیات آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت. فصل اول XDefiant در