جیم رایان: اینسامنیاک با تمام توان Marvel’s Spider-Man 2 را توسعه داده است

اشتراک گذاری

مدیرعامل پلی استیشن در یک مصاحبه اعلام کرد اینسامنیاک گیمز در توسعه Marvel’s Spider-Man 2 از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

باتوجه‌به اینکه تا چند روز آینده شوکیس پلی استیشن برگزار خواهد شد، بسیاری از بازیکنان منتظر نمایشی جدید و مفصل از گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 هستند. استودیو اینسامنیاک گیمز با عرضه نسخه اول توانست به موفق زیادی دست یابد و هم‌اکنون در حال توسعه دنباله آن است تا در پاییز امسال روی پلی استیشن 5 عرضه شود. حال به‌نظر می‌رسد جیم رایان از عملکرد اینسامنیاک گیمز و تلاش توسعه‌دهندگان آن در مسیر تولید Marvel’s Spider-Man 2 رضایت کافی دارد و معتقد است این تیم همه توان خود را برای ارائه بهترین نتیجه ممکن خواهد گذاشت.

رئیس سرگرمی‌های تعاملی سونی در مصاحبه اخیر خود با مجله فامیتسو خاطرنشان کرد: «من مطمئن هستم که Marvel’s Spider-Man 2 انتشاری بسیار هیجان‌انگیز خواهد داشت؛ چرا که عرضه نسخه اول روی پلی استیشن 4 به‌عنوان یک محک شناخته می‌شد. بااین‌حال Marvel’s Spider-Man روی پلی استیشن 4 به موفقیت‌ بزرگی رسید و میلیون‌ها بازیکن از تجربه آن لذت بردند.

دنباله آن یعنی Marvel’s Spider-Man 2 به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است؛ بنابراین توسعه‌دهندگان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند. ما از آن‌ها می‌خواهیم روی به حداکثر رساندن کیفیت بازی با کمک پلی استیشن 5 و توسعه بهترین بازی ممکن تمرکز کنند. در نتیجه این تلاش، ما بازخوردهایی از طرفداران بازی دریافت کردیم که نشان می‌دهند بازیکنان این دنباله می‌توانند از تصاویر بصری چشم‌نواز و تجربه‌ای فوق‌العاده لذت ببرند».

به‌نظر می‌رسد منظور رایان از بازخوردها به تست‌های اولیه بازی و نتایج مثبت آن اشاره دارند. با این وجود تنها گذر زمان و عرضه بازی می‌تواند کیفیت نهایی آن را نشان دهد. سونی هنوز تاریخ عرضه دقیق Marvel’s Spider-Man 2 را اعلام نکرده است اما طبق گفته تونی تاد، بازیگر نقش ونوم، احتمالا این بازی در ماه سپتامبر عرضه شود.

بیشتر بخوانید  بازی Hi-Fi Rush برای پلی استیشن 5 منتشر شد

اینسامنیاک گیمز چندی پیش کمیک پیش‌درآمد داستان Marvel’s Spider-Man 2 را با همکاری مارول و به‌صورت رایگان در اختیارعلاقه‌مندان قرار داد. داستان این کمیک پیرامون زندگی معمولی سه شخصیت پیتر پارکر، مایلز مورالس و مری جین روایت می‌شود که درنهایت باید با یک شرور به‌نام The Hood رو‌به‌رو شوند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط

پلی استیشن

سونی دو مدیر عامل را جایگزین جیم رایان کرد

شرکت سونی همزمان با اعلام بازنشستگی جیم رایان، مدیریت استودیوهای خود را بر عهده هیدیاکی نیشینو و هرمن هالست قرار داد. سونی اینتراکتیو اینترتینمنت هرمن