جیسون استاتهام با فیلم اکشن مهیج جدیدی بازمی‌گردد

اشتراک گذاری

جیسون استاتهام در فیلم اکشن مهیج جدیدی به کارگردانی بالتاسار کورماکور بازی می‌کند که از ماه نوامبر ۲۰۲۴ جلوی دوربین می‌رود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیسون استاتهام در فیلم اکشن مهیج جدیدی به کارگردانی بالتاسار کورماکور، کارگردان فیلم‌های Everest (اورست) و 2Guns (۲ سلاح) به ایفای نقش می‌پردازد. وارد پری فیلم‌نامه این فیلم بدون عنوان را به رشته تحریر در می‌آورد و بالتاسار کورماکور به صندلی کارگردانی آن تکیه خواهد زد. در این فیلم جیسون استاتهام در نقش مردی با نام میسون ظاهر می‌شود که به تنهایی در جزیره‌ای در اسکاتلند زندکی می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم می‌خوانیم: «وقتی میسون یک دختر جوان را در طوفانی وحشتناک از اقیانوس نجات می‌دهد، باعث شروع زنجیره‌ای از حوادث می‌شود که به حمله خشونت‌آمیز به مخفی‌گاهش منجر می‌شود. این حمله میسون را مجبور به ترک مخفی‌گاه می‌کند تا با ارواح گذشته خود مقابله کند.» فیلم‌برداری این فیلم در ماه نوامبر ۲۰۲۴ در بریتانیا و ایسلند انجام می‌شود. جیسون استاتهام از شرکت Punch Palace وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد.

بالتاسار کورماکور، جان فریدبرگ، جان برگ و گرگ سیلورمن به‌عنوان تهیه‌کننده و اندی شوارتزمن و مایکل هایملر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی این پروژه فعالیت می‌کنند.  جیسون استاتهام اخیرا در فیلم اکشن Beekeeper (زنبوردار) دیده شد و در فیلم Levon’s Trade (پیشه لیون) به کارگردانی دیوید آیر نیز بازی می‌کند که در سال ۲۰۲۵ روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت. آخرین فیلم بالتاسار کورماکور نیز Beast (هیولا) با نقش‌آفرینی ادریس البا و ایانا هالی بود.

بیشتر بخوانید  تصاویر فیلم پسران بد ۴؛ گریز ویل اسمیت از پلیس

اخبار مرتبط