جهان پویا و زنده Monster Hunter Wilds سخت‌افزارها را به چالش می‌کشد

اشتراک گذاری

سازنده بازی Monster Hunter Wilds برای خلق جهانی پویا و زنده از تمام قدرت سخت‌افزارها بهره برده است.

شرکت کپکام تاکنون نمایش‌ها و جزئیات زیادی از بازی Monster Hunter Wilds را به اشتراک گذاشته و به‌نظر می‌رسد برای تبدیل کردن آن به دنباله‌ای موفق برای Monster Hunter World بسیار مصمم است. کپکام نوید تجربه‌ای یکپارچه‌تر از شکار هیولاها در جهانی زنده با اکوسیستم‌های پرجزئیات و پیچیده را به طرفداران داده تا شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در فرمول همیشگی این مجموعه اکشن و نقش‌آفرینی باشیم.

حال جدیدترین جزئیات تازه‌ از Monster Hunter Wilds نشان می‌دهند تیم سازنده تاکید زیادی روی خلق اکوسیستم‌های غوطه‌ورکننده و غنی دارد. یویا توکودا، کارگردان بازی در گفت‌وگو با PC Gamer توضیح داد بازی آینده به‌مانند Monster Hunter World از تمام قدرت سخت‌افزارهای نسل استفاده می‌کند تا بازیکن‌ها را وارد دنیایی پویا و زنده کند که قبلا مشابه آن را ندیده‌اند.

توکودا دراین‌باره افزود: «صادقانه بگویم این مسیری که در پیش گرفته‌ام را همیشه در ذهنم به‌صورت شفاف داشتم. هر بازی از سری Monster Hunter که من کارگردان آن بودم، همیشه روی ویژگی‌های اکوسیستم تمرکز داشته است. همانطورکه نسل‌های سخت‌افزاری که روی آن‌ها کار می‌کنیم به‌مرور قوی‌تر می‌شوند، من می‌خواهم از قدرت آن‌ها حداکثر استفاده را داشته باشم تا بتوانم در حد امکان دنیایی زنده و پویا را به تصویر بکشم.»

باتوجه‌به اینکه گزارش‌ها ادعا دارند بازی Monster Hunter Wilds در آینده برای کنسول جدید شرکت نینتندو هم عرضه خواهد شد، باید منتظر بمانیم و ببنیم که جاه‌طلبی تیم سازنده در به چالش کشیدن سخت‌افزار پلتفرم‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت. بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید  ثبت رکورد جدید بازی Destiny 2 در استیم با عرضه بسته الحاقی Lightfall

اخبار مرتبط