جرمی رنر و ۳ بازیگر دیگر به فیلم Knives Out 3 با بازی دنیل کریگ اضافه شدند

اشتراک گذاری

نتفلیکس به‌تازگی ۴ بازیگر دیگر را برای حضور در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery با بازی دنیل کریگ استخدام کرده است.

نتفلیکس به‌تازگی از نام و سال پخش فیلم Knives Out 3 رونمایی کرده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در قسمت جدید فیلم کارآگاهی چاقوکشی مشخص شده است. در ابتدا ددلاین تایید کرد که کری واشینگتن با سابقه بازی در فیلم Django Unchained و سریال Scandal به جمع بازیگران فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery اضافه شده است که البته این پایان کار نیست.

سپس هالیوودریپورتر از اضافه شدن گلن کلوز با سابقه بازی در فیلم Fatal Attraction و فیلم Hillbilly Elegy به جمع بازیگران فیلم Knives Out 3 خبر داد. در ادامه ددلاین اعلام کرد که جرمی رنر با سابقه بازی در نقش هاکای در دنیای سینمایی مارول به جمع بازیگران فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery اضافه شده است. آخرین مورد هم اضافه شدن میلا کونیس، بازیگر فیلم Ted و فیلم Black Swan به جمع بازیگران فیلم چاقوکشی ۳ است که ددلاین آن را به‌تازگی اعلام کرده است.

گلن کلوز دکتر swan song

رایان جانسون، کارگردان هر دو قسمت فیلم Knives Out برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 بازگشته است. همچنین دنیل کریگ، بازیگر نقش برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بنوا بلنک در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery باز خواهد گشت و علاوه‌بر این ۴ بازیگر، اندرو اسکات، جاش اوکانر و کیلی اسپینی دیگر بازیگرانی هستند که اخیرا به جمع بازیگران فیلم Knives Out 3 اضافه شده‌اند. اکنون اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید  رقابت دو برادر برای گرفتن نقش شرور لکس لوتر در فیلم سوپرمن جدید

میلا کونیس در فیلم Luckiest Girl Alive

پیش از این فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم موفق شد ضمن جلب نظر منتقدان بیش از ۳۱۲.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. بااین‌حال نتفلیکس حقوق دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی را با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و شاهد پخش فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس بودیم. این فیلم در اکران محدود خود توانست ۱۳ میلیون دلار در گیشه نیز فروش کند.

فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 3 از پاییز امسال در لندن آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط