جدایی نویسنده فیلم Avengers 5 از این پروژه پس از عملکرد ضعیف Ant-Man 3

اشتراک گذاری

گفته می‌شود که مارول استودیو به‌تازگی نویسنده فیلم Avengers: The Kang Dynasty را پس از عملکرد ضعیف فیلم Ant-Man 3 حذف کرده است.

سال گذشته بود که مارول استودیو جف لاونس، نویسنده فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty استخدام کرد، اما پس از عملکرد ضعیف فیلم Ant-Man 3 در نزد منتقدان و تماشاگران، بسیاری خواستار تغییر تیم نویسندگان فیلم اونجرز ۵ شدند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلمنامه فیلم Avengers 5 قرار است تغییر پیدا کند.

جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست اخیر The Hot Mic Podcast فاش کرد که جف لاونس دیگر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده ندارد. منابع نزدیک به او گفته‌اند که او مدتی است که از فیلم Avengers 5 خارج شده و این اتفاقات پیش از اعتصاب گسترده کانون نویسندگان صورت گرفته است. بدین ترتیب لاونس دیگر قرار نیست فیلمنامه فیلم اونجرز 5 را بنویسد.

اسنایدر البته گفت که این موضوع تایید نشده است، اما این می‌تواند نشانه‌ای از تغییرات احتمالی گسترده در تیم نویسندگان فیلم Avengers: The Kang Dynasty باشد. زمانی‌که از اسنایدر پرسیده شد مارول به‌دنبال راه‌اندازی مجدد فاز ششم MCU با یک نویسنده دیگر است یا نه، او تایید کرد که این درست است و ظاهرا استودیو قرار است در جهت و مسیر دیگری حرکت کند که اخیرا باعث انتقاداتی از روند فعلی این مجموعه شده است.

اسنایدر گفت که انتقادات زیادی از فیلمنامه لاونس در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania شده بود و اینکه آیا او این موضوع درست بوده یا نه، اما مارول استودیو جهت جدیدی را قرار است در آینده دنبال کند و مارول به‌دنبال استخدام فیلمسازان با تجربه‌تر است. در هر حال دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings همچنان وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده دارد و این موضوع در حال حاضر قرار نیست تغییر کند.

بیشتر بخوانید  اولین تصویر فصل دوم انیمیشن Monsters at Work منتشر شد | اعلام تاریخ پخش

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) روی پرده‌های سینما خواهند رفت که این دو فیلم به فاز ششم دنیای سینمایی مارول و حماسه مولتی‌ورس پایان خواهند داد.

اخبار مرتبط

پلی استیشن

سونی دو مدیر عامل را جایگزین جیم رایان کرد

شرکت سونی همزمان با اعلام بازنشستگی جیم رایان، مدیریت استودیوهای خود را بر عهده هیدیاکی نیشینو و هرمن هالست قرار داد. سونی اینتراکتیو اینترتینمنت هرمن