تی‌اچ‌کیو نوردیک برنامه ویژه‌ای برای گیمزکام دارد

رویداد دیجیتالی THQ Nordic بازی‌ های جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت

اشتراک گذاری

شرکت THQ Nordic اعلام کرد که پنج بازی شامل دو بازی معرفی‌نشده خود را به رویداد گیمزکام می‌آورد.

اکنون پس از برگزاری سامر گیم فست، شوکیس ایکس باکس، یوبیسافت فوروارد و استیت آو پلی همه نگاه‌ها به رویداد Gamescom دوخته شده است که در ماه اوت ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. با اینکه هنوز چند ماه تا برگزاری گیمزکام باقی مانده است، در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از این رویداد در اختیار طرفدارها قرار گرفته است.

شرکت THQ Nordic اخیرا از برنامه‌های خود برای گیمزکام رونمایی کرد. تی‌اچ‌کیو نوردیک تأیید کرد که پنج بازی شامل دو بازی معرفی‌نشده خود را در این رویداد به نمایش می‌گذارد. نام یکی از این آثار معرفی‌نشده از یک کلمه با ۶ حرف تشکیل شده است؛ درحالی‌که نام دیگری شامل پنج کلمه با ۲۳ حرف می‌شود. طرفدارها می‌توانند منتظر نمایش بازی Disney Epic Mickey: Rebrushed، بازی Titan Quest 2 و بازی Gothic Remake نیز در این رویداد باشند.

هر پنج بازی در غرفه تی‌اچ‌کیو نوردیک در رویداد گیمزکام قابل تجربه خواهند بود. شوکیس دیجیتالی THQ Nordic نیز در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲ اوت ۲۰۲۴) برگزار می‌شود تا از دو بازی معرفی‌نشده تی‌اچ‌کیو رونمایی شود. درعین‌حال رویداد Gamescom نیز برای پیگیری در بازه زمانی ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور (۲۱ تا ۲۵ اوت) در نظر گرفته شده است.

مدتی قبل شرکت نینتندو اعلام کرد که در گیمزکام شرکت نخواهد کرد، اما یوبیسافت این رویداد را از دست نخواهد داد. شایعاتی از نمایش برخی از بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس در رویداد Gamescom نیز به گوش می‌رسند.

بیشتر بخوانید  بازی های Diablo رکورد جدیدی از نظر تعداد بازیکن ثبت کردند

اخبار مرتبط