توقف فروش Ghost of Tsushima در بسیاری از مناطق استیم

اشتراک گذاری

 نسخه استیم بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در آستانه عرضه از چندین کشور مختلف حذف شده است.

به‌نظر می‌رسد که سونی پس از جنجال‌های پیرامون بازی Helldivers 2 قصد تغییر سیاست‌های خود را ندارد. این شرکت پس از واکنش منفی کاربران به الزام ورود به حساب پلی استیشن برای تجربه هل‌دایورز ۲ از تصمیم خود صرف‌نظر کرد. بااین‌حال اکنون بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut به‌عنوان جدیدترین پورت این شرکت روی پی‌سی از چندین کشور حذف شده است. همان‌طور که پایگاه SteamDB نشان می‌دهد، تقریبا کاربران ۱۸۰ کشور دیگر نمی‌توانند بازی گوست آو سوشیما را در استیم خریداری کنند.

نکته عجیب اینکه ژاپن هم به این فهرست اضافه شده بود؛ هرچند بعدا دوباره در این منطقه دردسترس کاربران قرار گرفت. با اینکه سونی دلیل این اتفاق را اعلام نکرده است، ممکن است که این تصمیم به‌خاطر Legends، بخش کو-آپ بازی باشد که نیازمند حساب PSN است. شاید این شرکت ژاپنی قصد دارد از جنجال دیگری مشابه بازی هل‌دایورز ۲ جلوگیری کند. البته برای تجربه بخش تک‌نفره داستانی نیازی به حساب پلی استیشن نیست که مهم‌ترین بخش بازی است. فعلا باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم، اما بی‌تردید این اتفاق موجب ناراحتی طرفداران خواهد شد.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۶ مه) از طریق استیم و فروشگاه اپیک روی کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  زمان انتشار بازی Metal Slug Tactics اعلام شد

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار