توسعه ریمیک سایلنت هیل 2 به‌خوبی پیش می‌رود

اشتراک گذاری

بلوبر تیم از طرفداران خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از ریمیک سایلنت هیل 2 صبور باشند.

استودیو بلوبر تیم در حال حاضر ساخت ریمیک سایلنت هیل 2 را بر عهده دارد. باتوجه‌به اینکه بلوبر تیم و شرکت کونامی حدود یک سال قبل به معرفی این ریمیک پرداختند و پس از آن در سکوت خبری فرو رفتند، بسیاری از طرفداران از گمانه‌زنی‌ها پیرامون لغو توسعه این ریمیک نگران شدند. حال بلوبر تیم در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد ریمیک بازی Silent Hill 2 به آرامی در حال پیشرفت است و محصول نهایی ارزش صبر طرفداران را خواهد داشت.

در بیانیه بلوبر تیم آمده است: «به‌عنوان بلوبر تیم، ما افتخار این را داریم که بخشی از برنامه‌های کونامی برای مجموعه سایلنت هیل هستیم. ما به‌همراه این ناشر سخت تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم ریمیک سایلنت هیل 2 به بالاترین کیفیت ممکن برسد. به‌عنوان تیم توسعه‌دهندگان، ما مایلیم توضیح دهیم که بازسازی به آرامی و مطابق برنامه ما در حال پیشرفت است. ما می‌دانیم که بسیاری از بازیکن‌ها در سراسر جهان منتظر اخبار این بازسازی هستند و از صبوری آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

بااین‌حال ما از شما تقاضای صبر بیشتری داریم. وقتی کونامی که ناشر بازی است شروع به پخش جزئیات بیشتر کند، مطمئن هستیم که بازی ارزش انتظار طرفداران را خواهد داشت. از درک و حمایت شما سپاسگذاریم».

در مارس امسال پیوتر بابینو، مدیرعامل بلوبر تیم تایید کرد توسعه Silent Hill 2 Remake تا تکمیل شدن فاصله چندانی ندارد. بابینو در آن زمان توضیح داد این بازسازی از نظر فنی آماده شده و بازی به اتمام توسعه نزدیک شده است. باتوجه‌به اینکه پخش اطلاعات بیشتر از این بازسازی به عهده کونامی است، باید منتظر ماند و دید این ناشر ژاپنی چه زمانی جزئیات تازه را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید  توضیحات رمدی درباره روایت داستانی بازی Alan Wake 2 در ویدیو پشت صحنه

اخبار مرتبط