توسعه بازی Lords of the Fallen به اتمام رسید

اشتراک گذاری

استودیو سازنده بازی Lords of the Fallen تایید کرد که مراحل ساخت این بازی به پایان رسیده است.

توسعه بازی Lords of the Fallen که قبلا با نام‌های Lords of the Fallen 2 و The Lords of the Fallen هم شناخته می‌شد، رسما به پایان رسید یا به اصطلاح گلد شد. این اثر دنباله بازی ساخته CI Games در سبک سولزلایک است که توسط Hexworks ساخته شده و در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

در چند هفته گذشته جزئیات و نمایش‌های گیم‌پلی متفاوتی از بازی منتشر شده بود و این رویه همچنان ادامه خواهد داشت. استودیو سازنده تایید کرد از هفته آینده Hexworks Dev Journals شروع خواهد شد که به سؤال‌های بازیکنان درباره این نقش‌آفرینی اکشن فانتزی دارک پاسخ خواهد داد.

شخصیت اصلی بازی Lords of the Fallen یک سرباز صلیبی دارک است و وقایع بازی در Mournstead رخ خواهد داد. پس از شکست دادن آدیر، خدای شیطانی، بازیکنان باید مبارزه کنند تا از بازگشت او جلوگیری کنند. بازی دو قلمرو را در بر می‌گیرد که شامل اکسیوم، سرزمین زندگان و آمبرال، جهان مردگان است. یک لامپ آمبرال به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به آمبرال رفته، موانع را از سر راه بردارند و حتی روح دشمنان را از بدن آن‌ها جدا کنند.

بیشتر بخوانید  تریلر Helldivers 2 تحسین بازی توسط منتقدها را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط