توسعه بازی Everwild متوقف نشده است

اشتراک گذاری

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهند توسعه بازی Everwild توسط استودیو Rare همچنان ادامه دارد.

شرکت مایکروسافت در سال‌های گذشته انحصاری‌های زیادی را معرفی کرده است که پس‌ازآن در سکوت خبری فرو رفته‌اند. احتمالا دراین‌میان بازی Everwild استودیو Rare فراموش شده باشد؛ چراکه مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ از این بازی رونمایی کرد و از آن زمان هیچ جزئیات جدیدی از آن منتشر نشده است. علاوه‌براین گزارش‌های گذشته ادعا داشتند روند توسعه بازی با مشکلاتی مواجه شده و به سختی پیش می‌رود. همچنین ادعا شد توسعه‌دهندگان Everwild درباره آینده این پروژه، ایده شفافی ندارند.

حال گزارش دیگری نشان می‌دهد توسعه بازی Everwild توسط استودیو Rare همچنان دنبال می‌شود. جز کوردن، خبرنگار صنعت بازی در جدیدترین پادکست خود پیش‌بینی‌هایی درباره نمایش‌های رویداد آینده ایکس باکس داشت و گفت بااینکه احتمال حضور Everwild در این رویداد کم است، اما همچنان در مسیر توسعه فعال برای عرضه در آینده قرار دارد.

کوردن در ادامه افزود بااینکه هنوز ماهیت بازی Everwild چندان مشخص نیست، اما برای ارائه تجربه‌ای چندنفره و کوآپ توسعه می‌یابد. گزارش‌های قبلی ادعا داشتند توسعه بازی Everwild یک بار ریبوت شده و تیم سازنده پس از آن تصمیم به کنار گذاشتن عناصر بقا گرفته است و درعوض ویژگی‌های گیم‌پلی بازی Viva Pinata خود را در آن به کار خواهد برد.

همچنین گزارشی در سال ۲۰۲۱ ادعا می‌کرد توسعه بازی Everwild از پنج سال قبل‌تر شروع شده است. درصورتی‌که این گزارش صحیح باشد، حدود یک دهه از شروع توسعه این بازی می‌گذرد و ما همچنان جزئیات اندکی از آن در اختیار داریم. بااین‌حال طرفداران ایکس باکس امیدوار هستند استودیو Rare در آینده چشم‌اندازهای جدید خود پیرامون این بازی را مشخص کند.

بیشتر بخوانید  پشتیبانی بازی The Last of Us Part I از استیم دک پس از به‌روزرسانی ۱.۱

اخبار مرتبط