توستر ایکس باکس سری اس در راه است

اشتراک گذاری

پس از عرضه یخچال ایکس باکس سری ایکس، به‌نظر قرار است توستر ایکس باکس سری اس هم در دسترس قرار بگیرد.

به‌تازگی تصاویری در سطح اینترنت پخش شده که ادعا می‌شود مربوط‌به دستگاه توستر ایکس باکس سری اس است. گفته می‌شود این توستر قیمتی معادل ۶۰ یورو داشته و سه حالت تست کردن خواهد داشت. این دستگاه پوسته‌ای سفیدرنگ دارد و برای مشابهت با کنسول سری اس، یک تهویه هوای دایره‌ای هم روی آن تعبیه شده است.

وبسایت فرانسوی Xbox Squad ادعا می‌کند این توستر در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد و برنامه‌ریزی برای فروش آن شروع شده و اکنون قابل پیش‌خرید است. توستر ایکس باکس سری اس بخشی‌از موج جدید وسایل لایسنس‌شده ایکس باکس است که شامل کاسه رامِن ایکس باکس (نوعی غذای ژاپنی)، پد ماوس RGB، بقچه و جاقلمی هم می‌شود.

این توستر دنباله‌روی یخچال ایکس باکس سری ایکس است که سال ۲۰۲۱ عرضه شده بود و همچنان با قیمت‌های نزدیک‌به ۱۰۰ دلار قابل خرید است. این مینی یخچال با همکاری Ukonic ساخته شده بود و می‌تواند تا ۱۲ قوطی نوشابه در خود جای دهد. همچنین یک پورت یواس‌بی برای شارژ دستگاه‌ها دارد و آداپتور برق دی‌سی هم برای آن تعبیه شده تا بتواند درحال کار عمل کند.

به‌تازگی پیرس هاردینگ-رولز از Ampere Analysis تخمین زده بود از زمان عرضه در سال ۲۰۲۰، مایکروسافت بیش‌از ۱۸.۵ میلیون واحد کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به فروش رسانده است. به‌جز درمواردی که به رقم خاصی رسیده باشد، ردموندی‌ها به‌طور رسمی آمار فروش کنسول‌های خود را اعلام نمی‌کنند؛ بنابراین هنوز هیچ عدد رسمی از میزان فروش کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید  بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor

اخبار مرتبط