تنوع دشمنان و باس‌های Black Myth: Wukong شگفت‌انگیز است

اشتراک گذاری

گزارش جدیدی نشان می‌دهد بازی Black Myth: Wukong بیش از ۱۶۰ نوع دشمن متفاوت خواهد داشت.

براساس گزارش جدید یک افشاگر شناخته شده در توییتر، توسعه‌دهنده بازی Black Myth: Wukong تنوع فوق‌العاده‌ای برای دشمنان و باس‌فایت‌ها ایجاد کرده است؛ به‌طوری‌که در این بازی بیش از ۱۶۰ نوع دشمن و ۸۰ باس متفاوت حضور خواهند داشت.

افشاگر در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرد Black Myth: Wukong شامل حالت New Game Plus می‌شود که در زمان عرضه در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به این ویژگی و ارائه چند پایان مختلف برای داستان، به‌نظر می‌رسد بازی آینده استودیو Game Science ارزش تکرار بالایی داشته باشد. همچنین در گزارش اخیر ادعا شد این بازی نسبت‌به سایر آثار سولزبورن، سطح دشواری کمتری خواهد داشت.

داستان و اسطوره‌شناسی بازی Black Myth: Wukong ریشه در افسانه‌ها و اساطیر چینی دارد و براساس داستان Journey to the West توسعه یافته است. بازیکن‌ها در این اثر اکشن و نقش‌آفرینی Destined One را دنبال می‌کنند و در مسیر رو‌به‌رو شدن با سرنوشت خود باید با دشمنان قدرتمندی به مبارزه بپردازند. به‌گفته توسعه‌دهنده، بازی Black Myth: Wukong دنیایی خیره‌کننده و باستانی را به تصویر می‌کشد که شامل مکان‌های مختلفی برای اکتشاف خواهد بود.

استودیو Game Science اخیرا تایید کرد بازی Black Myth: Wukong برای عرضه در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ آگست ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید  توافق ده ساله مایکروسافت با پلی استیشن تنها شامل Call of Duty می‌شود

اخبار مرتبط