تلاش برای بقا در لهستان سال ۱۹۹۲ در تریلر بازی ترسناک Holstin

اشتراک گذاری

استودیو Sonka با پخش تریلر جدید از عرضه‌ی نسخه دمو بازی ترسناک بقامحور Holstin در استیم خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Sonka تریلر گیم‌پلی تازه‌ای را برای نمایش بخش‌های مختلف بازی Holstin پخش کرده است. این تریلر قابلیت تغییر زاویه دوربین از بالای سر به روی شانه برای رویارویی با هیولاهای گوناگون را نشان می‌دهد. این بازی ترسناک بقامحور در دسامبر سال گذشته معرفی شد و همچنان در دست تولید است؛ با الهام از Resident Evil و Silent Hill. اکنون توسعه‌دهندگان، نسخه دمو این بازی را در دسترس کاربرهای استیم قرار داده‌اند.

اواخر نوامبر ۱۹۹۲ میلادی، شهری وهم‌آلود و دورافتاده کنار دریاچه جزیورنه-کلونیا واقع در لهستان گرفتار یک فاجعه ناگوار می‌شود. موجودی شوم به‌آهستگی همه چیز و همه افراد را از بین می‌برد. یکی از همکاران نزدیک شما برای یافتن پاسخ سؤال‌های خود پا به این شهر اسرارآمیز می‌گذارد، اما پس از ارسال یک‌سری پیام‌های بی‌ربط و نگران‌کننده، به شکل ناگهانی ناپدید می‌شود. اکنون شما باید به این شهر سفر کنید تا سر از حقیقت ماجرا و سرنوشت دوست خود در بیاورید.

نظر به اینکه با یک بازی ترسناک بقا محور روان‌شناختی سروکار داریم، گیمرها باید برای رویارویی با هیولاها به جمع‌آوری سلاح‌ها و وسایل مختلفی بپردازند. این هیولاها در شهر کمین می‌کنند تا فرصت مناسبی برای نابودی شما بیابند. بازیکن‌ها می‌توانند برای کشف حقیقت با مردم محلی گفت‌وگو کنند. البته باتوجه‌به اینکه درحال‌حاضر موجودی شوم کنترل شهر را در دست گرفته است، افراد زیادی برای گفت‌وگو پیدا نمی‌شوند، اما این شهر خالی از سکنه نیز نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  محتوای پولی Concord تنها جنبه تزئینی دارند

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط