تعداد بازیکنان همزمان Star Wars Jedi Survivor بیشتر از نسخه قبلی است

اشتراک گذاری

با وجود مشکلات عملکردی، تعداد بازیکنان همزمان Star Wars Jedi Survivor نسبت‌به نسخه قبلی خود ۳۷ درصد بیشتر است.

عرضه آثار جدید همواره بدین معنا است که بازیکنان بیشتری می‌توانند یک بازی را تجربه کنند و طبیعی است که مشکلاتی در بازی‌ها پیدا شوند. تا هنگامی‌که این اتفاق در چارچوب مشخصی رخ دهد، طبیعی است و باعث اعتراض کاربران نمی‌شود. اما شرکت الکترونیک آرتز اینگونه عمل نمی‌کند و بازی‌ها در وضعیتی عرضه می‌کند که هنوز تکمیل نشده‌اند.

متاسفانه این شرکت از اتفاقات بازی Battlefield 2042 درس نگرفته است و اکنون بازی Star Wars Jedi: Survivor را در حالتی نیمه-تمام منتشر کرده است. مشکلات بازی شامل استفاده بیش‌ازحد از VRAM، نبود بهینه‌سازی برای پردازنده‌های مدرن و کرش کردن‌ها است. بسیاری از کاربرانی که سیستمی بسیار قوی‌تر از سیستم موردنیاز دارند هم از عملکرد ضعیف آن گلایه می‌کنند.

شرکت EA هم به‌صورت نصفه نیمه دراین‌خصوص معذرت‎‌خواهی کرده است و البته به‌جای قبول مسئولیت، مقداری از تقصیر را گردن جامعه بازیکنان انداخته است. نتایج این اتفاق در نمره‌بندی بازی در فروشگاه استیم مشخص شده است. بااینکه ۸۵ درصد نظرات نسبت‌به Jedi: Fallen Order مثبت بوده است، این نرخ برای Jedi: Survivor تنها ۵۰ درصد است. بازی به‌سختی نمره‌ی متوسط را به دست آورد.

این عدد حتی‌به کمتر از ۵۰ درصد هم رسیده بود و نمی‌توان آن را دستاورد مناسبی برای یک سازنده بزرگ با بودجه زیاد دانست. درهرصورت، بنابر آمار SteamDB، بازی Star Wars Jedi Survivor توانسته ۶۳,۵۰۰ بازیکن همزمان به خود جذب کند و رکورد نسخه قبلی خود را بشکند. این عدد برای Fallen Order به ۴۶,۵۰۰ نفر می‌رسید.

بیشتر بخوانید  احتمال انتشار بسته الحاقی پولی Separate Ways بازی Resident Evil 4 Remake در اواخر ۲۰۲۳

ازآنجایی‌که بازی Star Wars Jedi: Survivor مشکلات زیادی دارد، شاید بتوان به بازیکنان توصیه کرد تا زمان عرضه پچ مناسب و رفع مشکلات به سراغ نسخه قبلی بروند و از آن لذت ببرند.

اخبار مرتبط