تصویر قهرمانان Assassin’s Creed Shadows لو رفت

اشتراک گذاری

تصویر هنری Assassin’s Creed Shadows لو رفت که دو شخصیت اصلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۵ مه) از بازی Assassin’s Creed Shadows رونمایی خواهد کرد؛ اثری که در گذشته با اسم رمز Codename Red شناخته می‌شد. با فاصله کوتاهی از انتشار این اطلاعیه، زمان عرضه و جزئیات جدیدی از سیزن پس بازی فاش شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که Ubisoft_Frax، یکی از افشاگرهای Rainbow Six Siege تصویر هنری اساسینز کرید شدوز را منتشر کرده است.

تصویر هنری Assassin’s Creed Shadows وجود دو قهرمان قابل تجربه در بازی را تأیید می‌کند. در ماه مارس ۲۰۲۳ تام هندرسون ادعا کرد که بازی اساسینز کرید شدوز دارای دو قهرمان قابل تجربه سامورایی و شینوبی با توانایی‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فرد است و برخی از مکانیک‌های مخفی‌کاری بازی‌های Splinter Cell را قرض خواهد گرفت. ظاهرا کاراکتر سامورایی یک پناهنده آفریقایی است؛ درحالی‌که کاراکتر شینوبی به فرقه قاتلین پیوسته است.

بازی Assassin’s Creed Shadows احتمالا در تاریخ ۲۵ آبان (۱۵ نوامبر) دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. ظاهرا نخستین تریلر گیم‌پلی این بازی در رویداد Ubisoft Forward به نمایش در می‌آید که برای برگزاری در تاریخ ۲۱ خرداد (۱۰ ژوئن) در نظر گرفته شده است. به‌نظر می‌رسد که بازی اساسینز کرید شدور دارای یک سیزن پس محتوی دو بسته الحاقی است.

بیشتر بخوانید  شایعه: احتمال عرضه بازی Persona 6 در اواخر سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی استیشن ۵

اخبار مرتبط