تصویر فیلم مورتال کامبت ۲ نوید بازگشت یکی از مبارزان محبوب را می‌دهد

اشتراک گذاری

تاد گارنر، تهیه‌کننده فیلم Mortal Kombat 2 با انتشار تصویر جدیدی به بازگشت اسکورپیون در این دنباله اشاره کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاد گارنر، تهیه‌کننده فیلم Mortal Kombat 2 (مورتال کامبت ۲) به بازگشت کاراکتر اسکورپیون در این دنباله اشاره کرده است. تاد گارنر اخیرا تصویر جدیدی را در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با طرفدارها به اشتراک گذاشت که کونای، سلاح هانزو هاساشی / اسکورپیون را از نمای نزدیک نشان می‌دهد. هیرویوکی سانادا نقش این مبارز محبوب را در قسمت اول فیلم مورتال کامبت بازی کرد.

لوئیس تان در نقش کول یانگ، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، جاش لاوسون در نقش کینو، تادانابو آسانو در نقش ریدن، مکاد بروکس در نقش جکس، لودی لین در نقش لیو کانگ، چین هان در نقش شنگ سونگ، جو تسلیم در نقش ساب-زیرو، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، مکس هوانگ در نقش کانگ لئو، کارل اربن در نقش جانی کیج، آدلین رودولف در نقش کیتانا، تاتی گابریل در نقش جید، مارتین فورد در نقش شائو کان، دیمون هریمن در نقش کوان چی، دزموند چیام در نقش جرود و آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل از بازیگرهای فیلم مورتال کامبت ۲ به‌شمار می‌آیند.

سایمون مک‌کوید روی صندلی کارگردانی فیلم Mortal Kombat 2 نشسته است که سکان هدایت فیلم مورتال کامبت محصول ۲۰۲۱ را در دست داشت. جرمی اسلاتر، نویسنده اصلی سریال Moon Knight (شوالیه ماه) فیلم‌نامه فیلم مورتال کامبت ۲ را به رشته تحریر درآورد و جیمز وان، مایکل کلیر، سایمون مک‌کوید و ای. بنت درکنار تاد گارنر به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند. شرکت برادران وارنر هنوز زمان اکران این دنباله را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید  فیلم Star Trek 4 با بازی کریس پاین سرانجام ساخته خواهد شد

اخبار مرتبط