تصاویر جدیدی از Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شد

اشتراک گذاری

تصاویر جدیدی از بسته‌الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شده است که یک شخصیت جدید و برخی از محیط‌های بازی را به نمایش می‌گذارند.

استودیوی فرام‌سافتور به وسیله پست جدیدی که در توییتر منتشر کرده است، سعی داشته شخصیت ناشناخته‌ای را به طرفداران معرفی کند. شخصیت مورد بحث با داشتن شمشیر در یک دست و کلاه‌خودی از Dark Souls 2 در دست دیگر، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. اطلاعات بیشتری از این کاراکتر وجود ندارد؛ به جز اینکه برخی می‌گویند در تریلر اخیر اشاره‌هایی به آن شده است. همچنین، مشخص نیست که او دوست ما خواهد بود یا به دشمنی با ما خواهد پرداخت.

از طرف دیگر، تصاویر جدیدی از Elden Ring: Shadow of the Erdtree تنها چند روز پس از انتشار آخرین تریلر این بسته به بیرون درز کرده است. این تصاویر قرار نیست داستان بازی را برای شما اسپویل کنند؛ بلکه، مناظر و محیطی را نشان می‌دهند که بازیکنان پس از کاوش سرزمین سایه، خواهند دید. در ادامه، می‌توانید به تماشای تصاویر مورد بحث بپردازید:

بستۀالحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

به‌عنوان بزرگ‌ترین DLC توسعه‌یافته توسط فرام‌سافتور تا به امروز، بازیکنان به سرزمین سایه‌ها می‌روند؛ با باس‌های جدید – از جمله مسمر – می‌جنگند و اسرار آن سرزمین را فاش می‌کنند. نقشه آن بزرگتر از Limgrave است و حتی دارای یک سیستم Level-up خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد قدرت خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید  توجه ویژه رمدی به نسخه کنسولی Alan Wake 2

اخبار مرتبط