تصاویری از بازی Marvel’s Spider-Man 3 در اینترنت منتشر شد

اشتراک گذاری

اخیرا تصاویری در اینترنت منتشر شده‌اند که ادعا می‌شود مربوط‌به بازی Marvel’s Spider-Man 3 هستند.

در اکتبر سال ۲۰۲۳، بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه و با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد و هم‌اکنون از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل نهم یاد می‌شود. بااین‌حال، اندکی پس از عرضه این بازی، در نتیجه یک حمله باج‌افزاری، اطلاعات گسترده‌ای از استودیوی توسعه‌دهنده آن یک اینسامنیاک گیمز در اینترنت منتشر شد. این هک بزرگ بخش قابل توجهی از نقشه راه استودیو، پروژه‌های در حال توسعه، محتوای حذف‌شده از بازی و موارد بسیار دیگری را به نمایش گذاشت.

به‌تازگی، تصاویری که ادعا می‌شود متعلق به یک نسخه اولیه از بازی Marvel’s Spider-Man 3 هستند، به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند. گفته می‌شود این تصاویر، از اطلاعات فاش شده از هک گسترده استودیو اینسامنیاک گیمز به‌دست آمده‌اند. شما در زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بازی Marvel's Spider-Man 3

اینطور که به‌نظر می‌رسد ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 3 حتمی است، اما طرفداران هنوز منتظر بسته‌های الحاقی Marvel’s Spider-Man 2 هستند. تصاویر فاش شده از بازی Marvel’s Spider-Man 3 جزئیات زیادی را به نمایش نمی‌گذارند و کیفیت چندان بالایی نیز ندارند، اما باتوجه‌به آن‌ها می‌توان گفت که احتمالا شخصیت سیلک، یکی از شخصیت‌های قابل بازی این اثر مورد انتظار خواهد بود.

در داستان کتاب‌های کمیک، سیندی مون ملقب به سیلک توسط همان عنکبوتی که پیتر پارکر را نیش زد، گزیده می‌شود. بااین‌حال توانایی‌هایی که او به‌دست می‌آورد، کمی متفاوت است. به‌طور مثال حس عنکبوتی او که حس سیلک نامیده می‌شود، پیشرفته‌تر از حس عنکبوتی پیتر پارکر است. او همچنین می‌تواند تارهای ارگانیک خودش را تولید کند که باعث می‌شود دیگر نیازی به استفاده از تارافکن‌هایی که به مچ دستش وصل شده‌اند، نداشته باشد. در برخی از داستان‌ها، سیلک به‌دلیل گزیده شدن توسط همان عنکبوت، ارتباطی فراطبیعی با پیتر پارکر دارد و به همین دلیل می‌تواند او را در هر مولتی‌ورس حس کند.

بیشتر بخوانید  نیاز به اینترنت برای نصب درایو دیسک به کنسول پلی استیشن 5 اسلیم

به جز این موارد، تصاویر موارد زیادی را به نمایش نمی‌گذارند، به غیر از چند منظره و چند عکس ژست‌دار از سیلک که در حال تاب خوردن در شهر است. به‌دلیل اینکه احتمالا این تصاویر مربوط به مراحل اولیه توسعه بازی هستند، به‌نظر می‌رسد او در این تصاویر از حرکات مایلز مورالز استفاده می‌کند.

بهتر است این تصاویر را دو تصویر رسمی از این پروژه ندانید، زیرا احتمالا جعلی بودنشان وجود دارد. انتشار اطلاعات استودیو اینسامنیاک گیمز حجم عظیمی از محتوا را به نمایش گذاشت، اما این به آن معنی نیست که هر چیزی که ادعا می‌شود به آن مرتبط است، واقعی باشد.

اخبار مرتبط