تریلر XDefiant محتوای اولین بتل پس را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

یوبیسافت تریلر جدیدی را برای نمایش سلاح‌ها و لوازم تزئینی نخستین بتل پس بازی XDefiant پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت تریلر جدیدی از بازی XDefiant را به اشتراک گذاشته است. این تریلر به نمایش محتویات بتل پس پیش-فصل بازی می‌پردازد که به‌مدت ۶ هفته ادامه خواهد داشت.

در تریلر منتشر شده جوایز مختلفی از نخستین بتل پس XDefiant ازجمله تفنگ تهاجمی رایگان MDR و جوایز پولی نظیر پوسته‌های منحصربه‌فرد برای کاراکترها و سلاح‌ها به نمایش در می‌آید. در مجموع این بتل پس دارای ۵۰ سطح پاداش خواهد بود.

شرکت Ubisoft اخیرا تأیید کرد که بازی XDefiant به‌هیچ‌عنوان اثری Pay-to-Win نخواهد بود و هر یک از محتویات قابل خریداری از فروشگاه را می‌توان با تجربه عادی بازی نیز به‌دست آورد. همچنین بازیکن‌ها بدون صرف هزینه نیز می‌توانند جوایز زیادی کسب کنند و محتوای دیگری مانند چالش‌های روزانه/هفتگی و چالش‌های تسلط بر سلاح را تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی XDefiant امروز مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد پیش-فصل بازی نیز بلافاصله آغاز می‌‌شود و به‌مدت ۶ هفته قبل ‌از انتشار اولین فصل ادامه خواهد داشت. گیمرها در پیش-فصل به ۱۴ نقشه، پنج حالت و ۲۴ سلاح دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  احتمال عرضه بازی State of Decay 3 در سال ۲۰۲۵ قوت گرفت

اخبار مرتبط