تریلر S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl؛ بازگشت یکی از کاراکترهای کلیدی مجموعه

اشتراک گذاری

استودیو GSC Game World در رویداد پی‌سی گیمینگ شو تریلر جدیدی از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو GSC Game World تریلر جدیدی از بازی شوتر بقامحور S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl را در رویداد PC Gaming Show پخش کرد. این ویدیو استرایدر، عضو سابق مونولیث از بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat را نشان می‌دهد که در وضعیتی بغرنج گرفتار شده است.

چندین کاراکتر دیگر نیز حضور دارند و اسکیف، قهرمان داستان نیز بین مأموریت‌ها و دیدگاه‌های متضاد گرفتار است. بااین‌وجود خطرات نسخه‌های قبلی کماکان باقی می‌ماند؛ زیرا بازیکن‌ها برای یافتن ابزارها و مقابله با تشعشعات و جهش‌یافته‌ها به منطقه Chornobyl Exclusion Zone می‌روند. فارغ از همه این موارد، بازیکن‌ها باید انتظار ناهنجاری‌های مرموز و انسان‌های دیگر، از راهزن‌ها گرفته تا استالکرها را در بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 داشته باشند.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl با ترکیب یک داستان چند شاخه با عناصر ترسناک، شوتر اول-شخص و Immersive Sim نوید یک تجربه بقامحور هیجان‌انگیز را می‌دهد. این بازی که با موتور آنریل انجین ۵ توسعه یافته است، بیش از ۳۰ سلاح گرم و امکان شخصی‌سازی گسترده را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. استالکر ۲ در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، گیم پس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  رونمایی از موج اول بازی های ایکس باکس گیم پس در نوامبر ۲۰۲۳

اخبار مرتبط