تریلر MultiVersus مبارزات جوکر را نشان می‌دهد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

استودیو Player First Games تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی MultiVersus را پخش کرد که جوکر را در میدان نبرد نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Player First Games تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی MultiVersus را پخش کرده است. این تریلر درکنار مبارزات جوکر به نمایش برخی از لوازم تزئینی قابل استفاده این کاراکتر می‌پردازد و لباس‌هایی با الهام از دیگر نسخه‌های شاهزاده جرم‌وجنایت گاتهام و لباس Batman Who Smiles را به تصویر می‌کشد. در این بازی وظیفه صداپیشگی جوکر برعهده مارک همیل، صداپیشه انیمیشن سریالی بتمن است.

بازی MultiVersus که در ماه نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، دارای ۲۵ کاراکتر از ۱۱ مجموعه مختلف و یک شخصیت تازه است که توسط استودیو Player First Games خلق شد. جوکر به‌عنوان ششمین شخصیت دنیای دی‌سی به کاراکترهای بتمن، هارلی کوئین، سوپرمن، زن شگفت‌انگیز و بلک ادم ملحق خواهد شد. نسخه Early Access این بازی مبارزه‌ای در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شد، اما شرکت برادران وارنر در سال ۲۰۲۳ تصمیم به حذف این نسخه از فروشگاه‌ها گرفت.

نسخه نهایی MultiVersus در تاریخ ۸ خرداد (۲۸ مه) به کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد. در این نسخه می‌توان انتظار مراحل و کاراکترهای تازه، حالت PvE، جلوه‌های بصری بهبودیافته و بهبود عملکرد به‌لطف انتقال روی موتور آنریل انجین ۵ را داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  احتمال عرضه نسخه ایکس باکس Baldur’s Gate 3 تا ماه نوامبر امسال

اخبار مرتبط