تریلر MultiVersus حملات بی‌رحمانه جیسون ورهیز را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

استودیو Player First Games با پخش تریلر جدیدی از بازی MultiVersus به نمایش تمام حرکات جیسون ورهیز پرداخت.

جیسون ورهیز از مجموعه فیلم‌های Friday the 13th (جمعه سیزدهم) یکی از چندین کاراکتر جدیدی است که به بازی MultiVersus می‌آید (و به‌شکل رایگان دردسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که در بتای عمومی شرکت کردند). جیسون ورهیز به‌عنوان کاراکتری از کلاس Tank دارای ضربات قدرتمندی است که تحرک را فدای ضربات سنگین می‌کند. اکنون استودیو Player First Games با پخش تریلر جدیدی به نمایش تمام حرکات و سبک مبارزه این کاراکتر پرداخت.

از برجسته‌ترین حرکات این کاراکتر می‌توان به Unstoppable Rage اشاره کرد که آسیب‌های خودی را در ازای افزایش سرعت حرکات و شدت ضربه به Grey Health تبدیل می‌کند و مقداری Grey Health در اختیار متحدان قرار می‌دهد. از حرکت Mist Step می‌توان برای یورش به جلو و عقب راندن حریفان نزدیک استفاده کرد. حرکت Sweet Dreams بی‌رحمانه است؛ زیرا جیسون شخصیتی را در یک کیسه خواب فرو می‌کند و به‌عنوان سلاح به اطراف حرکت می‌دهد.

نسخه Early Access بازی MultiVersus در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شد، اما شرکت برادران وارنر در سال ۲۰۲۳ تصمیم به حذف این نسخه از فروشگاه‌ها گرفت. نسخه نهایی بازی در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ مه ۲۰۲۴) به کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد. در این نسخه می‌توان انتظار مراحل و کاراکترهای تازه، حالت PvE، جلوه‌های بصری بهبودیافته و بهبود عملکرد را داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  گزارش مالی کمپانی Capcom تا پایان ماه سپتامبر سال 2014

اخبار مرتبط