تریلر Mortal Kombat 1 نبرد بی‌رحمانه هوملندر و آمنی-من را نشان می‌دهد

تریلر Mortal Kombat 1 نبرد بی‌رحمانه هوملندر و آمنی-من را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

استودیو NetherRealm با پخش تریلر جدیدی به نمایش جدال دو کاراکتر Omni-Man و Homelander پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ندررلم تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 1 را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر در طول دو دقیقه مبارزه کاراکترهای آمنی-من و هوم‌لندر را به نمایش می‌گذارد که هر دو از کاراکترهای Kombat Pack به‌شمار می‌آیند. با اینکه کاراکتر Omni-Man از مدت‌ها پیش در مورتال کامبت ۱ قابل تجربه است، کاراکتر Homelander در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۴) به بازی راه خواهد یافت.

این تریلر درکنار حرکات ترکیبی مختلف هر دو مبارز به نمایش برخی از بی‌رحمانه‌ترین حملات أن‌ها می‌پردازد. درحالی‌که هوم‌لندر به‌سراغ هواپیما می‌رود، آمنی‌من حریف خود را در مقابل یک قطار در حال حرکت قرار می‌دهد. آنتونی استار، بازیگر اصلی این کاراکتر در سریال The Boys وظیفه صداپیشگی هوم‌لندر در مورتال کامبت ۱ را برعهده ندارد. طرفدارها باید در تابستان ۲۰۲۴ منتظر راه‌یابی تاکدا، ششمین و آخرین مبارز Kombat Pack به بازی باشند.

بازی Mortal Kombat 1 در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. مورتال کامبت ۱ به‌عنوان یک ریبوت در عصر نو جریان دارد که لیو کانگ، خدای آتش مبارزانی نظیر ریدن و کونگ لائو را برای شرکت در مسابقات تعلیم می‌دهد. البته نیروهای تاریک دست به کار می‌شوند و دیری نمی‌گذرد که دوباره درگیری آغاز می‌شود. این بازی تا ماه نوامبر ۲۰۲۳ سه میلیون نسخه فروش داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  احتمال نمایش بازی‌هایی با تاریخ انتشار نامشخص در کنفرانس مایکروسافت

اخبار مرتبط