تریلر GreedFall 2 به نمایش مبارزات بازی می‌پردازد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

استودیو Spiders با پخش تریلر گیم‌پلی جدیدی مبارزات بازی GreedFall 2: The Dying World را به نمایش گذاشت.

استودیو Spiders تریلر جدیدی از GreedFall 2: The Dying World پخش کرد که نه‌تنها به نمایش گیم‌پلی بازی می‌پردازد، بلکه جزئیات بیشتری از دانیگادا از منطقه Teer Fradee ارائه می‌کند.

بازیکن‌ها به‌عنوان یکی از اهالی بومی جزیره Teer Fradee، مأموریت خود برای تبدیل‌شدن به یک دانیگادا (که به‌معنای حکیم است) را آغاز می‌کنند؛ افرادی که از منطقه محافظت می‌کنند و خشونت به‌عنوان آخرین راهکار آن‌ها در برخورد با مسائل مختلف در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال پس از جداشدن دانیگادا از منطقه و منتقل‌شدن به سرزمین گاکین برای مقابله با جنگ و بیماری مالیکور، مشخص نیست که چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.

این تریلر قابلیت مکث را به نمایش می‌گذارد که امکان کاهش سرعت بازی و اتخاذ تصمیم‌های مختلف در طول نبرد را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. گریدفال ۲ برخلاف نسخه پیشین به گیمرها اجازه می‌دهد تا بتوانند هدایت همراهان را نیز به‌دست بگیرند و راهکارهای مختلفی را در طول نبرد امتحان کنند. درنهایت این تریلر بخش‌های مختلفی از محیط بازی را نشان می‌دهد که بازیکن‌ها می‌توانند به گشت‌وگذار در آن‌ها بپردازند.

بازی GreedFall 2: The Dying World در تابستان سال جاری به‌صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه می‌شود. نسخه ۱/۰ بازی در راستای منطبق‌شدن با نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در سال آینده منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  بازی Alan Wake 2 به‌زودی یک حالت موردانتظار را دریافت می‌کند

اخبار مرتبط