تریلر Conscript فضای ترسناک بازی در جنگ جهانی اول را به تصویر می‌کشد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

تریلر جدید Conscript فضای ترسناک بازی واقع در جنگ جهانی اول را به‌تصویر می‌کشد.

ممکن است بازی‌های ترسناک در سبک بقا AAA به‌موفقیت آثار مختلفی مانند سری Resident Evil دست یابند، اما بازی‌های مستقل در این ژانر با اختلاف زیادی موفقیت‌آمیزتر بوده است و در همین راستا آثار مختلفی در چشم مخاطبان جلوه می‌کنند. بازی Conscript یکی از همین آثار مستقل است که توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. کانسکریپت که توسط استودیو Catchweight در دست توسعه قرار دارد و وظیفه انتشار آن بر عهده شرکت Team17 است.

یک بازی در سبک بقا و وحشت است که فضایی قدیمی دارد؛ فضایی که از آثار کلاسیک الهام گرفته است و مکانیزم‌های قدیمی و محیط پر تنش جنگ جهانی اول را به‌همراه ظاهری پیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جلوه‌های بصری کانسکریپت که پیکسلی است شباهت زیادی با ظاهر بازی Signalis دارد. بازیکن‌ها در نقش یک سرباز فرانسوی به جست‌وجوی برادر گم‌شده خود می‌پردازند و درگیر هراس‌های جنگ Verdun، یکی از عملیات‌های پرتنش جنگ جهانی اول خواهند شد.

بازی Conscript در سال جاری برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین نسخه دموی بازی در تاریخ ۲۱ خرداد (۱۰ ژوئن) در دسترس کاربران استیم قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  شایعه: هیچ برنامه‌ای برای پورت Final Fantasy 7 Remake به ایکس باکس و سوییچ ۲ وجود ندارد

اخبار مرتبط